Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

woensdag 18 november 2015

Welkom Ann

Goedemorgen lieve lezer,

Vandaag wil ik jullie een nieuw team lid voorstellen. 
Ann Berge.

Toen Ann vorig jaar bij mij op een PanPastel cursus kwam
was het eerste wat ze mij zei
"Lydia, ik doe mee, maar dit ga ik echt niet leuk vinden hoor,
PanPastel vind ik echt helemaal niets"
"ik zei haar, weet je dan wel zeker dat je mee wilt doen,
want de kans is erg groot dat ik je besmet met
het PanPastel virus" 

Na een hele gezellige dag workshoppen, moest ze toegeven dat PanPastel
echt heel erg leuk zijn. Zeker nu ze wist wat ze allemaal 
kan met PanPastel. 
We hebben al regelmatig van haar werk mogen genieten in de 
challenges waaraan ze heeft meegedaan.
Vanaf nu kunnen we regelmatig hier op het blog van haar werk
genieten. 

Ann Welkom in ons team, hier onder stelt Ann zichzelf aan jullie voor. 


Hallo allemaal,

Graag stel ik mij even aan jullie voor, ik ben Bergé Ann 48 jaar oud en getrouwd met Jan. 
Samen hebben wij één pleegdochter Jill, een hond en enkele katten.
Wij wonen in de provincie Antwerpen. 
Sinds 2011 ben ik gestart met kaartjes maken en waarschijnlijk zoals de meesten helemaal verslaafd geraakt .
Begonnen met 3D maar ondertussen vooral stempel en scrapkaarten .
Ik vind het heel leuk dat ik als lid van het designteam mijn werkjes aan jullie mag laten zien .

Groetjes Ann

7 opmerkingen:

emsiescreaties zei

Hallo Ann, welkom bij de pan pastel club!

Els Wouters zei

Hier zie, onze Ann! Gefeliciteerd met je plekje in het team en veel plezier!

Unknown zei

Proficiat met een plekje in het team. Je werkjes zijn prachtig en nu mag iedereen hiervan genieten.

Patricia Van der Vloet zei

Gefeliciteerd met je plekje in het pan-pastelteam

Els zei

Hallo Ann, welkom in het team en veel plezier met het creëeren van werkjes voor ons blog.

Groetjes Els

Ann Bergé zei

Danku dames .

Annemarie zei

Welkom Ans! Leuk dat ons team komt versterken!