Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

vrijdag 1 januari 2016

Happy New Year

HAPPY NEW YEAR!


Best wishes to you.

 I send

happiness
health
creativity
and
fun, fun, fun!


Colors I used for my sample

Panpastel TitaniumWhite 100.5Panpastel Diarylide Yellow 250.5Panpastel Yellow Ochre Tint 270.8Panpastel Orange Tint 280.8Panpastel Permanent Red 340.5Panpastel Red Iron Oxide 380.5
Panpastel Burnt Sienna Shade 740.3
Panpastel Ultramarine Blue 520.5Panpastel Phthalo Blue Tint 560.8
Panpastel Light Gold 910.5


Step by Step


My canvas board is prepared with different colors of brusho. 

After drying I sketched the hands. 


The hands first layer painted with white. 



The next layer is created with Yellow Ochre Tint.



 Details painted with Burnt Sienna and Red Iron Oxid. Highlights of the hand placed with Orange Tint and White.

In the top of the background a wiped a bit gesso for a cloudly look.  



The other elements are created with stencil. 




Have a wonderful new year!


creatieve groetjes,



4 opmerkingen:

Wenda zei

For you also the best wishes to you vfor 2016. Ilove your Canvas.

Hugs Wenda

Daniela Rogall zei

Thanks Wenda :-) I look forward to a wonderful year with PanPastel.

Els zei

Hi Dani, zuallererst die besten Wünsche für ein Gesundes, Glückliches und schönes Neujahr mit viel Spass mit basteln und dass machen von wunderbaren Kreationen wie deine Leinwand mit den Händen. Die finde ich wirklich super, ich liebe es sehr; es ist sehr schön.
Auch deine Zeichnung "Seasons Greetings" mit den Kerzen ist sehr schön; es sieht aus dass die Kerzen wirklich brennen, sehr gut gemacht.

Hoffe in diesem Jahr noch vielen Kreationen von dir zu sehen; dass macht unser PanPastel Blog unbedingt einen Besuch wert.

Lieben Grüssen,
Els

Daniela Rogall zei

Hallo Els,
ich danke Dir für Deine lieben Worte, es freut mich sehr zu hören, dass Dir meine Werke gefallen. Ich freue mich dabei zu sein und auf viele schöne Beispiele von allen Design-Team-Mitgliedern.
Liebe Grüße
Dani