Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

donderdag 12 mei 2016

Bloemen in een box

Hallo allemaal ,

Ik maakte een kaartje dat op een doosje lijkt maar perfect in een standaard enveloppe kan verstuurd worden , iets dat in belgie wel belangrijk is .

Ik maakte gebruik van wit cardstock en kleurde het zelf in de gewenste kleur .
Met 560.8, daarna zet ik er een randstempel op uit mijn voorraad .
De bloemenstempel die ik gebruikte is een set met snijmal .
Ik kleurde ze met 430.1 en 470.1 en maakte gebruik van de blender .


Gebruikte materialen :
wit cardstock 
reepjes micca 
stempelset +snijmal action
430.1 magenta extra dark
470.1 violet extra dark
0.10 colorless blender 
660.3 chrom ox green shade 
560.8 phthalo blue tint

Groetjes Ann 

2 opmerkingen:

Lydia Boode zei

Wat een leuk idee en heel erg mooi geworden.

Wenda zei

Schitterende kaart is het geworden Ann, heel mooi.

Hugs Wenda