Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

zaterdag 28 mei 2016

Sending love


Vandaag laat ik jullie deze CAS kaart zien.


- Neem een witte basiskaart (10.5cm x 14.8cm)
- snij een stuk wit carstock van 10.2cm x 14.5cm
-snij een stuk wit cardstock van 9.9 cm x 14.2 cm


- neem het kleinste stuk witte cardstock en leg er een mask op
(let wel op dat die niet verschijft, eventueel even vast maken met een stukje tape)


- ga over de mask heen met je sponsje met PanPastel
- ik heb de kleuren 470.5 Violet en 954.5 Pearlescent Violet gebruikt
- haal de mask er voorzichtig vanaf en fixeer je cardstock


- vervolgens neem je het tweede stukje cardstock en bewerk de randen met je sponsje met Pan Pastel
- ik heb de kleur 470.5 Violet gebruikt
- fixeer je cardstock
- na het drogen kun je de cardstock op elkaar plakken met 3-d tape


- om de kaart aan te kleden heb ik een rozenstans gebruikt, deze heb ik na het uitstansen en embossen in de stans laten zitten en ben er met mijn sponsje met PanPastel voorzichtig overheen gegaan


Nog een tekststempel erbij en je CAS kaart is klaar!

Bedankt voor het langskomen!

Geen opmerkingen: