Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

dinsdag 10 mei 2016

Inkleuren met PanPastel

Ik vond nog een paar prachtige stempelafdrukjes die ik heb ingekleurd met PanPastel. 
Wat leuk om te doen.


Ik ben eerst met de achtergrond begonnen.
Ik heb verschillende kleuren PanPastel in elkaar over laten gaan.
Ik ben in de linker bovenhoek begonnen met 680.3 Bright Yellow Green Shade daarna door met 956.5 Pearlescent Green, toen de 680.8 Bright Yellow Green Shade en als laatste rechts onderin 340.1 Permanent Red Extra Dark.

Met een gum heb ik de bloem weer wit gemaakt.
Vervolgens heb ik het geheel gefixeerd.

Met een klein sponsje heb ik vervolgens de hortensia ingekleurd.
De bladeren met 680.3 Bright Yellow Green Shade en 640.1 Permanent Green Extra Dark.
De bloem is ingekleurd met 470.5 Violet, 470.8 Violet Tint en 954.5 Pearlescent Violet.

Dit geheel heb ik gefixeerd.

Als laatste heb ik de kaart aangekleed.


De vlinderkaart heb ik nog niet af, maar het afdrukje is al wel klaar.
Ook hier ben ik eerst met de achtergrond begonnen.
Van linksboven naar rechts beneden heb ik gebruikt:
580.5 Turquoise, 911.5 Rich Gold en 340.1 Permanent Red Extra Dark
De vlinder is ingekleurd met 955.5 Pearlescent Blue, 430.5 Magenta, 680.8 Bright Yellow Green Tint.


Ook de rozenkaart heb ik nog niet klaar, maar het afdrukje is al wel af.


 De achtergrond is gemaakt met: 
560.5 Phthalo Blue, 580.5 Turquoise, 430.5 Magenta.
De bladeren van de roos zijn ingekleurd met 680.3 Bright Yellow Green Shade en 640.1 Permanent Green Extra Dark.
De roos in ingekleurd met 680.8 Bright Yellow Green Tint en 250.5 Diarylide Yellow.


Bedankt voor het langskomen, ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren!

2 opmerkingen:

Boukje zei

Mooi geworden!
Groetjes Boukje.

Ann Bergé zei

Leuke ingekleurde afdrukjes , dat zullen mooie kaartjes worden .