Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

zaterdag 1 december 2012

Art Journal met PP

Wat ben ik toch graag bezig met mijn PP tjes. Deze keer ben ik aan de slag gegaan in mijn Art Journal ,vrij vertaald : je eigen creative dagboek . Het mooie van dit dagboek is dat je er echt AlLES in kunt gebruiken . Zoals verf ,stiften ,potloden ,papier ,inkt, plaatjes ,templates ,knipsels ,stempels en natuurlijk Pan Pastels. Deze pagina van 23 x 23 is als volgt opgebouwd. Als eerste heb ik een ondergrond gemaakt met de kleuren Violet Tint nr 470.8 Violet nr 470.5 en Permanent Red Tint 340.8 Daarna aan de slag gegaan met een stencil ,dit op het papier gelegd en er met Versamark inkt overheen gegaan. Toen met een tool en de kleur Violet 470.5 over de versamark afdruk gegaan.
Daarna heb ik met zwarte Archival inkt de bladeren op gestempeld en deze ingekleurd met een witte pen en PP Hansa Yellow Extra Dark 220.1.
Daarna een aantal stempelafdrukken op wit DCP papier gezet en deze ook weer ingekleurd met de PP. Voor het meisje heb ik de volgende kleuren gebruikt Violet Tint 470.8- Violet 470.5 - Permanent Red Tint 340.8 - Magenta 430.5 -Permanent Red 340.5
Voor de paddelstoelen zijn de kleuren Violet 470.5 - Magenta Extra Dark 430.1 -Magenta 430.5 gebruikt.
Een leuke tekst erbij ,wat bloemen ,spinnetjes ,mieren ,steentjes en de ondergrond is klaar. De met PP tjes ingekleurde stempelafdrukken erop geplakt en toen was ik eigenlijk wel blij met resultaat ;-)
En dit is dan de hele pagina ,ben nu druk met de volgende pagina die hierbij past en deze zal ik in mijn volgende post laten zien . Bedankt voor t kijken ,groetjes Rosita

9 opmerkingen:

Marianne zei

Jee.... dat heb je leuk gemaakt. Ik ben echt een newbie op art journal gebied, maar vind deze pagina heel erg leuk!!
Lieve groetjes,
Marianne

Folkje zei

Schitterend, I love Art Journal, ben er ook net mee begonnen, maar kom er maar niet aan toe.

groetjes
Folkje

selena zei

j'adore!

Hetty zei

Wauuuw dit is super gaaf

gr hetty

Gerrina zei

Jeeh, die is gaaaf! Mooi die paars/roze tinten! Geeft toch een heel ander effect! Knuf, Gerrina

Lydia Boode zei

Rosita, hij is wel heel erg mooi geworden hoor, dat maakt weer een hoop goed. Al houden we dat gebakje er in hoor. :)

HermaF zei

Prachtig, Rosita!

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat een lekkere AJ pagina, Rosita!!!

groetjes, Alie :-)

Time to be creativ zei

Wow, sieht das fantastisch aus.
LG Anja