Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

donderdag 6 december 2012

For You


Twee verschillende kaarten met dezelfde techniek.
Beide kaarten heb ik gemaakt om iemand te laten zien,
hoe je eenvoudig kunt werken met PanPastel.


De basis voor deze kaarten is een dubbel gevouwen strook zwart cardstock van 12.5x30 cm.
En een vierkant van 12x12cm wit papier.
Met Versamark inkt is eerst de rand bestempeld.
 Met de sponstool de PanPastel aangebracht.
Aan de randen wat donkerdere tinten en in het midden wat licht gelaten.
Met zwarte inkt is de brug, de Eenhoorn, de vogels en de sterren gestempeld.

Gebruikte kleuren:
Red Iron Oxide 380.5
Red Iron Oxide Tint 380.8
Burnt Sienna 740.5


Deze kaart is op zelfde wijze gemaakt.
De tekst is gemaakt op de pc en uitgeprint.
Met een stans uitgestanst, bewerkt met PanPastel, opgeplakt met 3d foam.

Gebruikte kleuren:
Yellow Ochre Extra Dark 270.1
Yellow Ochre Shade 270.3
Burnt Sienna 740.5



11 opmerkingen:

Silvis Kreativstube zei

Hallo liebe Lydia,
Wow, zwei wunderschöne Karten.
Die Farben sind hervorragend.
Beide sind wunderschön gestempelt.
Ich wünsche dir einen schönen Nikolaustag.
Liebe Grüße Silvi

janieworkum zei

Wat leuk gedaan met de pan pastels, ik heb ik verschillende kleuren , en ik vind het fijn om mee te werken.
Je kaart wordt er erg mooi van
groetjes Janie

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Super mooie kaarten. Prachtige tafereeltjes.
groetjes marja

Gerrina zei

Beeldschone kaarten! Leuk eens een eenhoorn te zien. Groetjes, Gerrina

Janny Jager zei

Heel heel mooi
Prachtige kleuren en afbeeldingen.
Groetjes Janny

lightframe3 zei

Super mooi de kaarten ,ben nog maar net bezig dus nog moeilijk schijnbaar druk ik nog te hard op de sponstool want er is al een sponsje stuk .Nu zou ik graag losse sponsjes kopen ,maar ben vijf winkels geweest maar nergens los te verkrijgen kunnen jullie mij helpen ?? gr lightframe of henny

Lydia Boode zei

Hoi Henny, bij Hobbyvision en Creabest weet ik dat ze verkocht worden.
Groetjes Lydia

HermaF zei

Prachtig, Lydia!

Rosita zei

OOO wat een mooie kaartjes meis en dat gebakje dat krijg je van me ;-).
BELOOFD !!!!

Knuf Rosita

Yvonne zei

Heel erg mooi!!!
Zo kun je zien dat je met niet te veel materiaal al iets heel moois kunt maken.
liefs Yvonne

Welkom bij Happy Stamper zei

wooooooooooow wat gaaf zeg, zit er ook aan te denken om met de pp te gaan werken, het is zooo prachtig, ziet er geweldig mooi uit zeg.

ik ga jullie site in de gate houden hoor
groetjes angeliqu