Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

donderdag 21 februari 2013

Life is a matter of moments


Bij iedere 50 volgers verloten we een proefsetje met PanPastels,
Deze candy loopt nog steeds nog 9 volgers te gaan dan mogen we
weer een setje verloten onder de deelnemers.
Om je inspiratie te geven wat je zoal met deze kunt maken
ben ik met deze kleuren aan de slag gegaan. 


ik ben gestart om eerst 3 stukken papier steeds 2,5 cm kleiner op elkaar te plakken
en de bloem met Versamark inkt te stempelen. 
Nu heb ik de 3 kaartjes losgemaakt van elkaar en bewerkt met rood en geel.

Permanent Red 340.5
Diarylide Yellow 250.5

nadat ik dit gedaan heb heb ik de 3 stukken gemat op een stuk creme kleurig cardstock.
De grootste is natuurlijk geplakt op de basiskaart de middelste en bovenste zijn gemat.
De bovenste is opgeplakt met 3d foam tape.
Voordat ik deze vastplakte heb ik de tekst gestempeld en het bakery twine om heen gewikkeld.


Door het twine heb ik een button geknoopt.
Je kunt nu goed zien dat de stempel doorloopt.
De vogel is gestempeld op een stukje rest papier
en uitgeknipt en met 3d foam opgeplakt 


De stempel set is van Stampin'Up




15 opmerkingen:

Unknown zei

mooi Lydia, kleuren lekker fel! En ook leuk dat ze zo gestapeld zijn

groetjes Coby

Marianne zei

Hele mooie kaart!! Prachtige kleuren.
xxx Marianne

De Creakeet van Peet zei

Oke ik ben gezwicht en ga toch maar is wat panpastels aanschaffen..kaartje is geweldig en die set is toch mijn favo set van su....knuf peet

Leanne zei

Beautiful!

Anita zei

Mooi gedaan Lydia
Heb zelf net ook een kaart gemaakt in die techniek, alleen met stempels en geen Pannetjes.
Heb er nog niet zoveel dus weinig keuze.

Gr. Anita

Unknown zei

een heerlijk frisse/fleurigekaart. En goed idee om ze op elkaar liggend eerst met versamrk te stempelen. Ga ik eens uit

Groetjes Marlies

france papillon zei

Wow, prachtig hoe je de kleuren tot hun recht hebt laten komen!

Xx
France

janieworkum zei

Prachtige kaart Lydia en de kleuren heb je ook zo mooi gedaan.
groetjes Janie

Yvonne zei

Heerlijke kleuren, erg mooi!!
liefs Yvonne

Boukje zei

Mooie kaart, mooi die kleuren zo!
Groetjes Boukje.

Diny Sprakel zei

Leuk idee, Lydia. Goed dat je laat zien, hoe mooi die kleurtjes in de proefsets zijn. Groet DIny

Gerrina zei

Mooie techniek! En lekker die felle kleuren... Groetjes, Gerrina

Words and Pictures zei

Absolutely glorious colours so delicately blended - it's wonderful!
Alison x

HermaF zei

Dat is heel leuk Lydia!

Hella zei

Prachtige kaart, mooie warme tinten PP.