Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

zaterdag 2 februari 2013

Love


Met Valentijnsdag in aantocht leek het me erg leuk
om een Canvas te maken geïnspireerd door Donna Downey.

Afgelopen weekeinde heeft ze verschillende workshops gegeven
bij Creabest in Ommen en ik was zo gelukkig om 2 ervan te kunnen volgen.
Op vrijdag het maken van en Art Journal en op zaterdag
The big 40, in een art journal zijn 40 verschillende technieken 
behandeld. 


Zaterdagavond heeft Donna de workshop gegeven met PanPastel
waarin ze een canvas doek heeft beschilderd.
Dit is de workshop die Jolanda met de candy heeft gewonnen.
Geïnspireerd door deze canvas ben ik aan de slag gegaan.


Met een multi medium is het tissue papier op het canvas geplakt
en met verschillende maskers, sjablonen en stempels
is het hart, de achtergrond en de swirls gemaakt.

Doordat het canvas een brede rand rand heeft heb ik 
ook de zijkanten geschilderd met PanPastel en sjablonen.

De kleuren die ik gebruikt hebt zijn Turquoise tint, Turquoise, Turquoise shade.
Zwart en permanent red. 
Na het fixeren ben ik er nogmaals overheen gegaan met het multi medium
voor de glans laag.  



12 opmerkingen:

Yvonne zei

Wauw, die is echt mooi!
liefs Yvonne

anneke's creaties zei

wat is dit mooi
en wat krijg je dan een mooi effect
ja echt suuuuuper

groetjes anneke

Gerrina zei

Wat een sierlijke canvas! Mooi en niet te veel werk... Fijn weekend, Gerrina

Ghea zei

Wat is dit beeldschoon geworden.
Liefs Ghea

Jolara zei

wat gaaf @!! Liefs Joyce

janieworkum zei

Wat is dat beeldschoon geworden
groetjes Janie

Boukje zei

Die staat ook nog op mijn to do lijstje, mooi!
Groetjes Boukje.

Janny Jager zei

Prachtig canvas Lydia met en super mooie achtergrond.
Groetjes Jnany

Unknown zei

hallo Lydia, was gezellig he in Ommen, je hebt een mooie canvas gemaakt

groetjes coby

Unknown zei

Wauw, dat is super mooi geworden.

Groetjes Marlies

Caroline zei

Super mooi Lydia en het was erg leuk om hem te maken. Heb er thuis ook al leuke reacties op gehad! Liefs, Caroline

vdkemma.blogspot.com/ammunella zei

Heel erg mooi gedaan Lydia, super hoe je alles hebt bewerkt weeral
Grtjs Emma