Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

dinsdag 26 februari 2013

Nieuwe Design team leden

We hebben weer een moeilijke taak achter de rug, 
het kiezen van nieuwe designer voor ons blog. 
De dames die gereageerd hebben op de Call maar die het dit keer
niet geworden zijn willen we ook hier bedanken voor hun reactie
en enthousiasme, je bent het deze keer niet geworden
misschien wel bij een volgende Call.

We hebben 3 getalenteerde dames gekozen
Binnenkort mag je hun werk bewonderen hier op het blog
en zullen ze zich zelf voorstellen.




Dames welkom in ons team, we kijken nu al uit naar jullie werk.


Soms zie je stempels waar je direct voor valt, en waarvan je ook al een kaart
zie in gedachten. 
Dat had ik ook met deze uil van Stampendous.
Ik zag hem alweer enige tijd geleden in de winkel liggen, hij zat nog in de bak
want moest de winkel nog in. 
Eerlijk gezegd is er niks leukers dan mogen kijken
in een doos die net nieuw is binnen gekomen in de winkel.
Je voelt je dan net een kind in een snoepwinkel.


Voordat ik begonnen ben met deze kaart heb ik eerst een afdruk gemaakt van de tekststempel
 met Versamark inkt.

Met 2 kleuren heb ik de kaart bewerkt. 
Red Iron Oxide 380.5
Red Iron Oxide Tint 380.8
De buiten met de 380.5 en het binnen gedeelte met de Tint.

Het randje heb ik aangezet met Red Iron Oxide Shade 380.3
De uil is gestempeld met Archival inkt zwart en heb ik ingekleurd met de zelfde kleuren


ik had het idee om de afdruk in 9 stukjes te snijden zodat ik inches zou krijgen.
De bewerkte kaart is dan ook 3 x 3 inch.
Na het stempelen van de Uil zou ik hem dus in stukken snijden, echter vond
ik dat ook wel weer zonde en heb besloten om de kaart heel te houden.
Heb hem gemat op een stuk crème kleurig cardstock van 4 x 4 inch
en dit op een stuk bubbel gevouwen cardstock van 5 x 5 inch te plakken.

We werken altijd met centimeters, is ook de eerste vraag die we stellen
bij een nieuwe snijmachine "is hij in centimeters"
Wanneer je met hele en halve inches werkt is het soms nog wel een handiger en 
de rand die je verkijgt wanneer er 1 inch tussen zit, geeft een mooi resultaat.

Ben natuurlijk weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden.
En wil je bedanken voor het achterlaten van je reactie.  


8 opmerkingen:

janieworkum zei

Prachtig gemaakt en die uil is zo mooi.
groetjes janie

Judith Liefting zei

Geweldig, net alsof je door de uil word aangekeken!

Riannerizanti.blogspot.nl zei

deze kaart is geweldig en heel apart.
liefs Rianne

Hella zei

Mooie kaart, Lydia. Inderdaad zonde om er inchies van te maken.

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Prachtige kaart Lydia met mooie warme kleuren en gave stempel.
groetjes Marja

Boukje zei

Mooie kaart Lydia en hartelijk welkom voor de nieuwe DT-leden!
Groetjes Boukje.

Janny Jager zei

Gave stempel Lydia en een super mooie kaart.
Groetjes Janny

Jolara zei

wat prachtig liefs joyce