Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

zaterdag 16 februari 2013

Peace


Ben een aantal weken behoorlijk ziek geweest en ben gisteren toch aan de slag gegaan om een kaartje te maken voor de plaatsing op het Pan Pastel blog. Dit kaartje heb ik op de volgende manier gemaakt.

Als eerste heb ik de stempel afdrukken van de grote dotten  gezet met versamark inkt op wit dcp papier.
Deze heb ik ingekleurd met de kleuren :
560.8 Phthalo Blue Tint
850.5 Turquoise
470.8 Violet Tint
430.5 Magenta

Als eerste heb ik de lichte kleuren gedaan en daarna ben ik er met de donkere kleuren even zachtjes overheen gegaan.




Daarna de kleine rondjes gestempeld met versamark inkt en deze ingekleurd met 280.5 Orange.
De kaart even gefixeerd met Artists'soft fixative .
Toen de lijntjes gezet met een fineliner op de grote dotten, gewoon in de vorm van de dotten meegegaan.
Daarna een strookje van de kaart gesneden om deze te gebruiken als ondergrond voor de tekst.
De tekst  PEACE gestempeld met zwarte archival inkt op wit dcp papier en dit strookje gekleurd met 
250.5 Diarylide Yellow en 580.5 Turquoise.
Dit op zwart cardstock gemat ,daarna weer op het strookje dat ik al van de kaart gesneden had ,ook dit stukje weer op zwart cardstock gezet en dit midden op de kaart geplakt.
Daarna de kaart op zwart cardstock gezet en daaronder weer een mooie Turquoise dubbele kaart en toen was ik best wel happy met t resultaat  en blij dat ik me er toch even toe had kunnen zetten om even lekker te spelen met de Pan Pastelletjes ;-)
Bedankt voor t kijken ,groetjes Rosita 

3 opmerkingen:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Hopelijk gaat het weer beter met je. Ditnis erg mooi met mooie zachte kleuren.
fijn weekend en groetjes
Marja

janieworkum zei

Dat heb je heel mooi gemaakt , met prachtige kleuren
groetjes Janie

Gerrina zei

Mooi!! Lijkt 70-ties, maar door het kleurgebruik toch weer niet... Groetjes, Gerrina