Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

donderdag 14 februari 2013

Hartjes

Ik heb niets met Valentijn, maar hartjes vind ik wel leuk! 
Deze hartjes van de Action heb ik verwerkt op een kaartje en als cadeautje.


 Het hartje plakte ik op een label voor Chocolade, de tekst gestempeld met bruine Stazon en in het label een blaadje gestempeld met Versamark en bewerkt met Chrom. Oxide Green 660.5 en Bright Yellow Green Shade 680.3. Bij de randjes gumde ik de kleur weer weg.

 Voor de kaart maakte ik met een ruitjesstempel een achtergrond door te stempelen met Versamark en met dezelfde kleuren groen te bewerken als het label. De pijl is bewerkt met zwart embospoeder. Het zwart komt terug als mat achter het label en achter de achtergrond. De onderhoeken zijn afgerond met een hoekpons. Het label, de achtergrond en de kaart zijn voorzien van een glimrandje, niet zo goed te zien op de foto, misschien als je erop klikt, dan is ie groter...



Als basis voor het cadeautje gebruikte ik een lege wc.rol, aan de onderkant dichtgeplakt met washi tape.
Het dessin is gemaakt van een half vel printerpapier, met een swirl achtergrond stempel met Versamark gestempeld en bewerkt met Pan Pastel Permanent Red 340.5 , een beetje Magenta 430.5 en Permanent Red Extra Dark 340.1  Aan de korte kant is een rand geponst en omgevouwen, zodat je een wit kantrandje blijft zien. (Bij mij is het dessinpapier langer dan de wc rol, je kunt dit aanpassen naar wens natuurlijk.)
In een doorzichtig kaartenzakje heb ik een aantal hartjes verpakt en dit met een labeltje en een Tim Holtz pin in het cadeautje gestopt. Leuk om weg te geven, ook al is het niet voor Valentijn!


Gebruikte kleuren Pan Pastel:
- Chrom. Oxide Green 660.5 
- Bright Yellow Green Shade 680.3
 -Permanent Red 340.5 
-Magenta 430.5 
-Permanent Red Extra Dark 340.1


Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

9 opmerkingen:

Ghea zei

Ik vind het beeldschoon geworden.
Liefs ghea

Anoniem zei

Ziet er weer geweldig uit Boukje!!

Mieke zei

Zo leuk! Heel mooi.

vdkemma.blogspot.com/ammunella zei

Erg leuk , je moet er maar opkomen he
Grtjs Emma

Claudia zei

Tjee wat een superleuk idee zeg. Ik zag de hartjes, maar had zoiets moois er niet bij bedacht. Top!

Groetjes, Claudia

Jacqueline zei

Hoi Hoi, ziet er super leuk uit zeg. Leuk idee.
Groetjes, Jacqueline

janieworkum zei

Dat is een leuk idee, ik zag ze inderdaad liggen bij Action. Maar nooit verder bij na gedacht.
groetjes Janie

Riannerizanti.blogspot.nl zei

wat een leuk idee ga ik vast ook eens doen .
Liefs Rianne

vdkemma.blogspot.com/ammunella zei

Je moet er maar opkomen om het op die manier te doen , leuk
Grtjs Emma