Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

donderdag 27 december 2012

100% Lief


De kerstdagen zijn weer voorbij en ik hoop dat we
met zijn alle een heel fijn kerstmis hebben gehad.

Het rood en groen heb ik voor deze kaart
even in de doosjes laten zitten.
Wilde graag weer werken in mijn favoriete kleuren
Roze en Paars.



Uit een rest stuk cardstock heb ik met een spelbinder mal 
een sjabloon gemaakt.
Het negatief heb ik over een stuk cardstock heen geplaatst en dit ingekleurd
met 3 kleuren PanPastel.
Magenta 430.5
Diarylide Yellow 250.5
Violet 470.5
Met een Copic Fine liner 0.3 zijn de zwarte lijnen getekend. 
Vervolgens heb ik een kwastje in de Ecoline gedoopt en 
dit in 3 kleuren (groen, rood, geel) gedruppeld
over de kaart. 
Dit was de 1e keer (na de kleuterschool) dat ik werk met
Ecoline, en moet zeggen het is wel heel leuk om te gebruiken op deze
manier. 
Nadat de Ecoline gedroogd is heb ik de swirls gestempeld met Archival inkt.
Op een rest stukje cardstock heb ik de vlinders (Stampin'Up) gestempeld en deze
uitgeponsd met de bij passende pons.
Op een label is de Joy tekst 100% lief gestempeld.
Zowel de vlinders als de label zijn gekleurd met PanPastel in deze zelfde kleuren

8 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Gaaf,gaaf en nog eens gaaf!!!

Groetjes Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

janieworkum zei

Wat mooi heb je dat gemaakt, en weer heerlijk die kleuren.
groetjes janie

Unknown zei

Dat is mooi geworden.

Groetjes Marlies

Unknown zei

Schattig kaartje zeg!! Hele mooie kleuren ook. Groetjes Frea

Yvonne zei

Hartstikke mooi en erg mooie kleurtinten heb je gebruikt.
liefs Yvonne

Wiebine zei

mooie kaart zeg, geeft een leuk effect met die ecoline,
groetjes,
Wiebine

Janny Jager zei

Heerlijke kleuren en een heel heel mooi kaartje,

Groetjes Janny

Silvis Kreativstube zei

Liebe Lydia,
eine wundervolle Karte ist das geworden. Die Farbkombination gefällt mir sehr gut. Ich wünsche dir alles Liebe und Gute für das Jahr 2013 mit vielen kreativen Ideen an denen ich mich wieder erfreuen kann. Liebe Grüße Silvi