Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

zaterdag 29 december 2012

Kalender 2013





Materiaal

weekkalender op grijsbord, tekenpapier (iets groter dan het griisbord),
Pan Pastel orange tint 280.8, magenta 430.5, phthalo blue shade 560.3,
Michael Strong stempels, glimmermist gold, Versamark, embossingpoeder goud en zwart,
crop-a-dile, eylets, ketting, decoupage lijm, tape, heattool, sponsjes.

Werkwijze

De weekkalender voorzichtig los maken en op zij leggen.
Op het papier een mooie achtergrond met PanPastels maken en met glimmermist fixeren.
Het papier op het grijsbord plakken en van de achterkant de gaatjes voor de nietjes van de kalender doorprikken. Links en rechts aan de bovenkant twee eylets zetten.
Met versamark stempelen en met goud en zwart embossen.
De kalender met tape versieren dat de nietjes niet meer te zien zijn en de kalender weer op het grijsbord vast zetten.
Tot slot de ketting door de eylets rijgen.


Groetjes en een fijne jaarwisseling

Herma

5 opmerkingen:

Lydia Boode zei

Als ik deze kalender zie, heb ik spijt dat ik de mijne heb weggeven. Heel gaaf geworden.
Groetjes
Lydia

janieworkum zei

Leuke kalender, mooie kleuren. Leuk om met pan pastel te werken.
groetjes janie

Wiebine zei

Prachtige kalender is dit geworden zeg, heb ik vorig jaar ook gedaan.
groetjes,
Wiebine

ivoorwit.blogspot.com zei

Leuk idee. Ziet er prachtig uit.
Daar kan je een heel jaar van genieten. Groetjes, Thea.

Hetty zei

Wauuuw super gaaf

gr hetty