Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

dinsdag 11 december 2012

Snowy mountain in Pan Pastel

 Hoi meiden, 

Mijn beurt weer om hier iets op het PP-blog te plaatsen, en het is een Snowy Mountain geworden deze keer :-). Ben tegenwoordig aardig in de ban van scenery kaarten haha, dus ik dacht dat het wel leuk zou zijn om een trapkaart te maken die wel iets wegheeft van een sneeuwberg ( het is tenslotte de tijd ervoor hihi) . Ik heb hiervoor een stuk wit fluweel karton van 15 bij 30 genomen, en gerild op 3,  6 , 12 en 18 cm. Vervolgens verschillende kerstbomen een uithangbord en rendieren, allemaal van Cottage Cutz, uitgestanst. De ene set Moose and Trees, bevat zoals de titel al zegt Elanden en Bomen, en de andere set Rustique Sign, bevat het uithangbord en de bomen met losse stammen, die je naar behoeven, al dan niet door de bomen kan vlechten, en ook nog een haasje :-). De liggende boomstammen op de voorgrond zijn gewoon delen van het uithangbord, maar lijken zo net boomstammen :-)
Alles is uiteraard weer gekleurd met Pan Pastels. Voor de kerstbomen en het gras heb ik verschillende soorten groen gebruikt namelijk de 660.3 Chromium Oxide Green Shade, de 220.1 Hansa Yellow Extra Dark en de 680.1 Bright Yellow Green Extra Dark .
Voor de rendieren en het "hout" heb ik de 780.5 Raw Umber gebruikt. Nadat ik alles had opgeplakt met foamtape heb ik nog wat stukken fluweelkarton gescheurd, en voor de stansen geplakt , zodat het lijkt of er een hoop sneeuw ligt.

groetjes, 
Elly

18 opmerkingen:

Orsolina zei

Wow, das ist ein Meisterwerk. Fantastisch.

LG Biggi

Rosie zei

This is gorgeous, love it

Antoinette Voorn zei

Heel tof gemaakt!!

janieworkum zei

Deze kaart is echt een toppertje, heel apart gemaakt.
groetjes Janie

celia zei

Schitterend Elly!!!!!!!

Marrie zei

Hallo Elly,

Wat heb je dat weer geweldig gedaan prachtig hoor Elly.

Lieve groetjes Marrie

Gerrina zei

Prachtig gemaakt! Wat een genot om naar te kijken! Groetjes, Gerrina

Hetty zei

Wauuuw super gaaf

gr hetty

kathi17 zei

Such a beautiful forest on that snowy hill. It's a wonderful card Elly!

Unknown zei

Wouw! kon ik dat maar!

Yvonne zei

Wauw, dat ziet er geweldig uit!!!
liefs Yvonne

Words and Pictures zei

That's totally fabulous - gorgeous idea, absolutely beautifully carried out!
Alison x

Unknown zei

Dat is echt een super kaart ik wou dat ik er op kon komen. je geeft mij weer geweldige inspiratie.
dank je
marileen

Renate Schenter zei

Wow, thats so beautiful! And it is a Card, I like it!
LG Renate

Astrid zei

Wowww, dit is echt schitterend zeg, pfew .... prachtig !!

liefs Astrid

vdkemma.blogspot.com/ammunella zei

Prachtig zeg, je moet er maar opkomen op die manier :)
Grtjs Emma

Janny Jager zei

Super mooi en heel apart Elly.

Groetjes Janny

HermaF zei

Fantastisch, Elly!