Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

maandag 15 september 2014

Just dancing around

Wat zijn ze mooi de Pearlescents Colors en Mediums.
Ik heb ze uit de doos gehaald en er eerst een poosje naar gekeken.
Prachtig en wat voel ik mij verwend om zoiets moois van
Colourstock te krijgen om mee te gaan werken.
  Ik heb de kleuren:
954.5 Pearlescents Violet
955.5 Pearlescents Blue
956.5 Pearlescents Green.
Gebruikt.
De stempels zijn van Art Journey

  
De ondergrond heb ik gemaakt door verschillende bloemen
 stempels te stempelen met Versamark inkt.
Zo liet ik mijn ondergrond groeien.
Toen ik tevreden was heb ik de dame gestempeld met
Archival watering can.


De ondergrond van deze kaart heb ik net zo gemaakt als de eerste kaart.
Ik ben na dat ik de dame heb gestempeld nog met de zelfde kleur ink
wat rondjes gaan stempelen.
Een nieuw stuk papier genomen. 
Gekleurd met wat lila en blauw en de tekst gestempeld met Archival watering can.
Uit geponsed randjes donker gemaakt en op mijn kaart geplakt.
Hier en daar wat parels geplakt.
De twee kaarten gemat en op een kaart geplakt.

Het is zo jammer dat op de foto de mooie glans niet goed is te zien.
In het echt zijn de kleuren zo mooi geworden.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.
Bedankt voor al jullie reacties dat doet mij goed.
Groetjes, Anneke

3 opmerkingen:

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Mooi resultaat Anneke!

Hella zei

Prachtig Anneke. Mooi zacht van kleur. De achtregrondjes vind ik super.

Ellie Knol zei

Anneke, wat ben je weer heerlijk bezig geweest!