Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

vrijdag 19 september 2014

Kerst in September

Na de vorige keer met panpastel pearlescent een kerst/winterlandschapje op canvas te hebben gemaakt, nu dan ook eindelijk een kerstkaart gemaakt.(mijn eerste dit jaar :-) )
Voor het berglandschapje heb ik Panpastel Raw Umber gebruikt.
Dit maak je door een stuk papier te scheuren en een klein randje langs de
scheurrand kleurt met panpastel. Je verplaatst je gescheurde papier en gaat nogmaals op dezelfde manier te werk. Net zo lang tot je tevreden bent over je berglandschap.

De maan maak je door met de cirkelpons uit een stuk papier een rondje te stanzen.
Dit ronde "gat" leg je op je kaartkarton en je kleurt ook de maan in met Raw Umber.
Dan leg je je gescheurde papierrand door de maan en breng je op dezelfde manier een paar strookjes panpastel aan om een soort mistbank voor de maan te creƫren.
Randen sponsen met Panpastel RawUmber.
De stempels heb ik met Prima Marketing Chalkinkt Dark Bark gezet.
De gebruikte stempels zijn van CraftEmotions, IndigoBlu, Sheena Douglass en Wild Rose Studio.

10 opmerkingen:

Els zei

Mooie kaart is dit.
Mooi met die tekst voor de zon.
Groetjes, Els

Anneke zei

Een hele mooie kaart. Prachtig van kleur. Mooi stempelwerk. Groetjes Anneke.

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Zo sereen...prachtige scenery Hella!
groetjes, Alie

Gea zei

mooi!

Riet Harikini zei

heel erg mooi, hou ik helemaal van.

Wil zei

Wat mooi zeg!

groetjes,Wil

Renilde zei

heel mooi gedaan, ga ik zeker ook proberen! Bedankt voor je duidelijke uitleg

Mieke zei

Prachtig!

Ellie Knol zei

wat apart met deze kleur, heel mooi!

Unknown zei

Fantastisch mooie en originele kerstkaart !