Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

donderdag 11 september 2014

Zomer


Goedemorgen lieve lezers,

Ik hoop dat jullie allemaal een hele fijne vakantie hebben gehad en ook 
weer gezond en wel zijn terug gekeerd. 
De meeste scholen zijn weer begonnen en begint het dagelijks leven weer
in volle gang. 


Om even rustig te kunnen wennen had ik voor de zomer vakantie lekker vooruit gewerkt
zodat ik het nu even rustig aan kan doen.
Deze kaart heb ik dan ook al weer even geleden gemaakt.
Ik ben gestart met het aanbrengen van Roze geel en blauwe Panpastel
en dit keer zijn de kleuren tegen elkaar aangelegd en niet in elkaar gemengd.

Magenta 430.5
Diarylide Yellow 250.5
Phthalo Blue Tint 560.8

Een honing raad masker van TCW bewerkt met Orange Shade
De circels gestempeld met Distress Inkt Wild Honey
De rest van de stempels gestempeld met Zwarte Versafine inkt

De vleugels van de bij uitgegumd zodat ze wit worden en het lijfje
extra geel gemaakt.
Het geheel gemat op zwart en dit op een basis kaart geplakt gemaakt van Bazzil cardstock. 

Ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 



8 opmerkingen:

M zei

It is sooooo pretty. I love the colors and entire layout. Thanks for sharing.

emsiescreaties zei

Wat mooi, ik ben iedere keer weer verrast met wat er mogelijk is met panpastel. Daarom werk ik er
ook zo graag mee...

Els zei

Heel mooi gemaakt en deze ga ik zeker nog eens maken.
Groetjes, Els

Margreet zei

Wat een prachtige creatie, Lydia...altijd leuk en leerzaam om te lezen hoe je het gemaakt hebt!
xxx Margreet



Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Hij is prachtig Lydia. Mooie combi

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Helemaal mooi in geweldige kleuren!
groetjes, Alie

mamablitger zei

Lydia this is just fabulous. Oh love the colors. Adore the way you created depth using stencils, stamps !!! Thanks a lot for sharing your lovely card !!!
Hugs from Monica... Spain

Ellie Knol zei

mooi geworden!