Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

zondag 7 december 2014

Een wens voor 2015


Vandaag een kaart met een wens.


Hiervoor heb ik de volgende kleuren gebruikt:
350.3 Red Oxide Shade
520.8 Ultra Blue Tint
560.1 Phthalo Blue Ex. Dark - 580.8 Phthalo Blue Tint
840.3 Paynes Grey - 840.7 Paynes Grey Tint

Ik ben begonnen met een rondje van papier op mijn werk te plakken.
Dit is voor de maan, die plek wilde ik wit laten om later het oog in te stempelen.
Toen mijn papier met de twee lichte kleuren blauw ingekleurd.
Gefixseerd.
Met de twee kleuren bruin aangegeven waar ik de bosjes wilde hebben.
Toen gestempeld met Versamark en stempels van Art Journey.
Dit gekleurd met een spons en de twee grijze kleuren Pan Pastel.
De randjes onder de grasrandjes wat aangezet met donderblauw.
Gefixseerd.
Met Archival Ink Watering can nog wat stempels gezet.
Het rondje van papier weggehaald en daar in het oog gestempeld.
Deze stempel is ook van Art Journey.
De tekst heb ik op de computer gemaakt en uitgesneden.
Licht gekleurd met mijn sponsjes.
Deze opgeplakt.
Mijn werk op een lichtblauwe kaart geplakt.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.
Groetjes en tot de volgende keer.
Anneke.

3 opmerkingen:

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Weer een heel mooie kaart Anneke...prachtige tinten en stempelwerk!

Els zei

Erg mooie kaart met tekst Anneke.
Groetjes, Els

Miranda zei

Prachtig Anneke, mooi en dromerige sfeer! En ja, altijd goed om ergens met een open blik naar te kijken.......warme groet, Miranda