Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

zaterdag 27 december 2014

Mijn laatste kerstkaart voor 2014 of mijn eerste voor 2015......

Hallo allemaal,

Zo, de kerstdagen hebben we achter de rug, ik hoop dat iedereen hele gezellige, sfeervolle kerstdagen met familie en vrienden heeft gehad.
En nu ff lekker aan het uitbuiken en klaar maken voor het Oud & Nieuw.

Wij freubelaars gaan gewoon door tijdens de feestdagen, bij elke minuut die ik over heb, probeer ik toch wel weer een kaartje te maken, dus ook nu.....

Hier mijn DT-kaart voor de PanPastel BNL blog.
En jawel weer een kerstkaart, is toch wel mijn laatste kerstkaart, denk ik....
Maar ach, anders is ie voor volgend jaar. Dat scheelt dan weer!

Dit kaartje heb ik dit keer gemaakt met een stempel van Magnolia. 

Mijn allereerste workshop die ik heb gevolgd, was het inkleuren met distress inkt van een Magnolia plaatje... 




Ik heb als basis cardstock gebruikt en het digi-papier van MicheleRDesigns, deze serie heet Santa is coming.

Het plaatje is van Magnolia en zij heet Tilda in cozy coat.


Deze heb ik ingekleurd met PanPastel. Uiteraard ook weer wat van de Pearlescent gebruikt, ik heb de bontjes, de wanten en de sterretjes ermee gekleurd.



Ik heb verder gebruikt / gedaan:
- alle randen gedistressed en aangezet met antique linen
- stans small easel van Tim Holtz
- de tekstrondjes en strikje zijn van MicheleRDesigns en zitten bij de serie
- diverse soorten kant en lint
- de houten elementen zijn van Craft Emotions
- plakparels


Zo, ik hoop dat jullie het weer een leuke kaart vinden.
Ik wil iedereen alvast bij deze een hele fijne jaarwisseling wensen.

Heel veel geluk, gezondheid en nog meer inspiratie voor het nieuwe jaar!!!



Lieve freubelgroetjes,


Hilde 

Geen opmerkingen: