Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

maandag 29 december 2014

Just let it go!

Ik heb mij voor mijn laatste blogpost van dit jaar
laten leiden door een tekst.

Don't overthink,
just let it go.


Voor deze kaart heb ik de volgende kleuren Pan Pastel gebruikt:
520.3 Ultramarine Blue Shade
580.5 Turquoise
740.5 Burnt Sienna
740.8 Burnt Sienna Tint.

Mijn ondergrond heb ik met een masker en modeling paste bewerkt.
Toen dat droog was heb ik mijn werk helemaal met Burnt Sienna Tint bewerkt met een spons.
Daarna wat vlakken met Burnt Sienna en Turquoise ingekleurd.
Met mijn vinger heb ik op de cirkels met Versamark ingesmeerd. Let op: doe dit voorzichtig en niet overal zodat alleen de bovenste delen worden geraakt.
Toen ben ik met een spons en de kleuren Burnt Sienna en Ultra Blue Shade
 over deze delen heen gegaan.
Met een babydoekje de strepen hier en daar schoon geveegd. 
Gefixseerd.

De dame van Dina Wakley gestempeld met 
Versamark en met zwarte embossing poeder bewerkt.
Deze stempel paste door de cirkels weer goed bij mijn tekst en ondergrond.
 Dit heb ik ingekleurd met alle kleuren Pan Pastel.
Toen uitgeknipt en opgeplakt.
Met plakparels sommige cirkels verbonden.
De kaart gemat en dit weer op een kaart geplakt.

Met deze tekst wil ik 2015 beginnen.
Het heeft soms geen zin om maar steeds bij een situatie stil te staan 
als je er toch niets aan kan veranderen.
Misschien heb ik jou kunnen inspireren met de tekst of kaart.
Tot volgend jaar,
groetjes, Anneke.

1 opmerking:

Gerrittina zei

Wauw Anneke. Wat een gave kaart. Mooie achtergrond en leuk Dina stempel. Helemaal geslaagd. Gr. Gz