Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

woensdag 31 december 2014

Friendship is ....

2014 mag ik op het panpastelblog afsluiten  en wel met dit kaartje , wat een eer  ;-) Me happy ;-)



Weer een keertje aan de slag gegaan met de panpastel en  embossingpoeders vind dat zo'n mooie combi !


Als basis weer begonnen op wit dcp stempelpapier  dit blijft toch mijn meest favoriete papier om op te werken met de panpastel.

Als eerste de ondergrond gekleurd met :
 340.8 Permanent Red Tint
  380.8 Red Iron Oxide Tint 

Stempelafdrukjes van de roos gezet met versamark inkt en daaroverheen gegaan met :
340.8 Permanent Red Tint

Stempelafdrukken van de roos nog een keertje gezet met versamark en er toen witte embossingpoeder overheen gestrooid en dit gesmolten met de heattool .

Deze stempelafdrukken  heb ik ingekleurd met :
 953.5 Pearlescent Red 

Daarna de hele kaart gefixeerd .

Nog wat stempelafdrukken van de roosjes erbij gezet met grijze mementoinkt en daarmee ook verschillende  keren de tekst gezet.
De teksten over de randen gezet en bewust wat waziger gemaakt door niet te hard af  te drukken . De tekst in het midden goed afgedrukt zodat deze mooi centraal staat en goed leesbaar is !

Het geheel gemat op grijze cardstock en daarna  weer op een roze om t wat zachter te maken ;-)
Soms moet het er ook eens lief en schattig uitzien bij mij wahahah.

Ik wens jullie allemaal een liefdevol , gelukkig en heeeeeeel creatief 2015 toe .

Liefs Rosita 

2 opmerkingen:

Els zei

Leuke kaart is dit om dit jaar af te sluiten.
Fijne jaarwisseling.
Groetjes, Els

Els zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.