Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

vrijdag 5 december 2014

Nog maar een kerstkaartje van Hilde....

Hallo allemaal,

Het is weer mijn beurt voor het PanPastel blog.

Ik hoop dat jullie wat aan mijn kleine turorial van de vorige keer hebben gehad?

Dit keer heb ik weer een plaatje van Polka Doodles ingekleurd, zijn ook zo mooi.
En maar weer een kerstkaart, want daar kan je maar niet genoeg van hebben, toch???



Ik heb als basis cremekleurige cardstock gebruikt en het digi-papier van MicheleRDesigns, deze serie heet Shabby Blue Frost. 
Het leuke plaatje is van Polka Doodles en zij heet Octavia thinking. Deze kan je HIER kopen.


Uiteraard ingekleurd met panpastel. En ik heb gebruikt:
Huid: Burn Sienna Tint 740.8, Orange Extra Dark 280.1
Wangen: Red Iron Oxide Shade 380.3
Haar: Diarylide Yellow Tint 250.8, Yellow Ochre 270.5, Orange Extra Dark 280.1
Het jurkje en strik: Phthalo Blue tint 560.8, Turqoise 580.5, Phthalo Blue shade 560.3
Voor de ketting heb ik de Pearlescent Blue 955.5 en White Coarse 012 Pearl Medium gebruikt
En om te fixeren gebruik ik: Fix Basic van Ghiant



Ik heb verder gebruikt / gedaan:
- alle randen gedistressed 
- stans small easel van Tim Holtz
- tags en tekstrondjes zijn ook van MicheleRDesigns, zitten ook in de set 
- diverse soorten kant en pom pom trim van Live and Love Crafts
- de houten kerstballen, hulstblaadje en ster zijn van Craft Emotions
- porseleinen engeltje
- parelketting
- parelstekers
- PearlenPen - kleur Eis-weiss
- bloementoef


Vergeet niet je kunstwerk te laten zien op onze facebookgroep
 PanPastel BNL.




Lieve freubelgroetjes,

Hilde

Geen opmerkingen: