Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

vrijdag 12 februari 2016

Hondje

Hallo allemaal ,



Vandaag weer een kaartje van mij , ik zag onlangs een leuk model van kaartje en ging hier mee aan de slag .
Ik gebruikte enkel restanten van design papier .

De stempelafdrukjes kleurde ik in met
740.3 burnt sienna shade
820.1 neutral grey extra dark
820.8 neutral grey
250.5 diarylide yellow
340.5 permanent red
Bij de tekststempel stempelde ik enkele pootafdrukjes .



Ik vond het een leuk kaartmodel om mee te werken .

Groetjes Ann .

2 opmerkingen:

Anne zei

Wow dat is zeker een leuk kaart model
en het kaartje is ook heel leuk....
ik ga eens uitvogelen hoe je dat hebt gedaan, daar is het nu mooi weer voor...
groetjes Anne-Marie

Wenda zei

Wat is hij leuk geworden Ann, helemaal super mooi.

Hugs Wenda