Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

dinsdag 2 februari 2016

I love Ewe


Hallo cratieve blogger,

Het is weer aan mij (Wenda) om je een kaartje te laten zien, het gekozen voor de stempelset "Ewe are the Best" van MFT, Zelf doen wij niets aan Valentijnsdag maar een kaartje maak ik altijd wel voor hem en dit is hem geworden.
De schaapjes zitten op wolkjes dit is ook een stans van MFT "Stitched Cloud Edges", ben begonnen met het kleuren van de lucht en vervolgens de wolken en die over elkaar heen geplakt.


Moet even bedenken hoe ik de schaapjes moest kleuren om het een wollige vacht te laten lijken en dat is zo toch wel weeg gelukt.

Gebruikte kleuren zijn :

Lucht : 560.8 Phthalo Blue Tint
560.5 Phthalo Blue
Wolken : 780.8 Raw Umber Tint
780.5 Raw Umber
Schaapjes : 780.8 Raw Umber Tint
780.5 Raw Umber
780.3 Raw Umber Shade
780.1 Raw Umber Extra Dark
Hart : 340.8 Permanent Red Tint
340.3 Permanent Red Shade
340.1 Permanent Red Extra Dark

Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze kaart.

1 opmerking:

Angela zei

Wat ontzettend gaaf gedaan Wenda!!
xxAngela