Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

donderdag 29 augustus 2013

Birthday wishes

Weer heerlijk gespeeld met de pan pastels , wat is dit toch een waanzinnig fijn materiaal om mee te werken ;-).

De afgelopen week zat ik heerlijk demo's te geven op de knotsgekkekaartendagen in den bosch en daar is dit kaartje tot stand gekomen , eigenlijk was t een' per ongelukje' ;-)

Ik had t prachtige vlindermask van pronty voor me liggen en wilde daar graag iets moois mee gaan maken .
Als eerste stap had ik natuurlijk mijn mask op mijn papier gelegd en ging ik daar netjes overheen met versamark zodat de pan pastel  goed op het papier zou hechten .
Tja tot zover geen probleem maar .............. toen  pakte ik een sponsje uit mijn werkbakje , bracht daar nr :
680.5 Bright Yellow Green op aan en begon met t sponsje over mijn afdruk te gaan ...en oeps..............er zat nog een klein beetje  roze 430.5 Magenta   van de vorige kaart op mijn sponsje ooo jeetje ....!
Tja nu had ik 2 keuzes , het papier weggooien of toch eens kijken hoe t zou worden als ik verder zou gaan sponsen  , tja natuurlijk heb ik voor t laatste gekozen ;-).

Even door gesponst en daarna de kleur 560.8 Phthalo Blue Tint aangebracht  hmmm zag er wel gaaf uit ...toch nog maar aan kleurtje erbij doen ...tja dan maar 680.3 Bright Yell Green Shade erbij  en toen was ik wel blij met t resultaat ;-).
Even de kaart gefixeerd en daarna nog
even wat mooie stempelafdrukken erbij met archival bruin en zwart .
Een mooi donkerrood cardstock eronder en mijn kaartje was weer helemaal naar mijn zin ...ooo soms heb ik toch een mazzel haha.

Zo zie je maar weer dat je  altijd even door moet 'spelen'en dat daar soms hele verrassende dingen uit voort kunnen komen ;-)

Dit is mijn laatste post op t pan pastel blog.
Ik heb een jaar lang met heel veel plezier veel verschillende projecten en kaarten op dit blog  gezet .
Ik bedank jullie allemaal voor de lieve en leuke reacties op mijn werkjes en ik hoop dat ik jullie veel tips en inspiratie heb kunnen geven .
Ik wens jullie  nog heel veel plezier toe met de pan pastels , het is een prachtig product . Ik zou zeggen maak er wat moois mee ;-)

Lieve groetjes Rosita

4 opmerkingen:

Gerrina zei

Wat een heerlijke kaart! De kleuren zijn echt apart geworden zo! Jammer dat we hier geen werk meer van je gaan zien, ik kom wel op je blog kijken! (Of in het eggie) Groetjes, Gerrina

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Ondanks dat jij zegt dat het mis ging vind ik hem toch heel mooi.
liefs Rianne

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Rosita dit is weer prachtig. En zo gaaf mijn stempels op een totaal andere manier verwerkt te zien.
Lieve groetjes
Marja

Boukje zei

Haha, mooi ongelukje, juist leuk hoe zulke kaartjes tot stand komen! Jammer dat je hier stopt, maar zo te horen nog steeds enthousiast over Pan Pastel, ze zijn ook zo leuk!
Groetjes Boukje.