Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

dinsdag 20 augustus 2013

Waarom zoveel vragen


Condoleance kaarten minder leuk maar wel heel gewaardeerd als je een zelfgemaakt kaart stuurt.
Deze keer heb ik er een met PanPastel gemaakt in combinatie met bloemen stempels van Noor ! Design.

Ik ben begonnen met linnenkarton 12,5 x 12,5 cm.
Hier de volgende kleuren PanPastel gebruikt
280.5 Orange
380.5 Red Iron Oxide
740.3 Burnt Sienna Shade
Na het fixeren de bloemstempel met de "bollen"met versamark er op gestempeld en met PanPastel kleur 380.5 Red Iron Oxide er zachtjes overheen gegaan. De andere stempel heb ik met versafine mos er overheen en naast gestempeld.


Op de "bollen"heb ik met een Molotow marker witte stipjes gezet, dit geeft echt een heel leuk effect.
En langs de tekst stempel heb ik zwarte streepjes gezet met een zwarte Molotow marker.

Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden, 
tot de volgende post.





5 opmerkingen:

Gerrina zei

Mooi deze kaart!Zo is het mogelijk om toch warme kleuren voor zo´n kaart te maken; goed idee! Groetjes, Gerrina

Anneke zei

Erg mooi geworden Joyce. En een mooi balance zo bij elkaar. Prachtige herfts tinten. Groetjes, Anneke.
www.annekescardart.blogspot.com

Silvis Kreativstube zei

Einfach wunderschön. Mehr kann ich dazu nicht sagen. Es gefällt mir sehr gut. Liebe Grüße Silvi

Unknown zei

Voor degene aan wie je deze moet sturen, is hij een extra steun... prachtig!

Boukje zei

Mooi geworden, die witte stipjes geven een mooi accent!
Groetjes Boukje.