Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

maandag 5 augustus 2013

Zijn ze niet schattig ....




Zijn ze niet ontzettend schattig deze lieve konijnenstempeltjes uit de "Zara"-lijn van Stampotique? Ik heb er kleine kadokaartjes mee gemaakt. Leuk voor aan een babykadootje. En je kunt flink experimenteren met allerlei kleurcombinaties van Panpastels die je hebt. Maak het niet te druk, gebruik maximaal 2 tot 3 kleuren voor 1 kaartje.

De achtergronden van deze kaartjes heb ik gemaakt met Versamarck en Panpastels. Ik heb eerst de achtergrond gekleurd met de Panpastels. Vervolgens een tekststempel een aantal malen met Versamark en een stempellineaal op de achtergrond gestempeld en ingekleurd met Panpastel. Daarna heb ik de kaartjes gefixeerd en de zwart tekst erop gestempeld.

De konijntjes heb ik op het kaartje gestempeld maar ook op een los stukje wit papier. Ik heb ze een beetje ingekleurd met Tombows, uitgeknipt en op het kaartje geplakt. De kaartjes zijn allemaal gemat op zwart papier en op een dubbel kaartje van bijpassende cardstock geplakt.

Veel stempelplezier!
Nellie

6 opmerkingen:

Hella zei

Wat zijn ze weer prachtig, Nellie. Zo mooi van kleur en zo zie je maar weer dat "less is more..."

Gerrina zei

Super schattig! Mooi die frisse kleuren! Groetjes, Gerrina

Boukje zei

Mooie vrolijke kaartjes, leuk met die achtergronden!
Groetjes Boukje.

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Prachtige en lieve kaartjes...

groetjes, Alie :-)

Yvonne zei

Wat een schatjes, echt lief.
groetjes Yvonne

Unknown zei

Wat leuk! Echt schattig....