Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

maandag 12 augustus 2013

Time

Weer even een nieuw kaartje gemaakt met de prachtige Pan Pastels , wat kun je hier toch een leuke dingen mee doen .





Dit kaartje heb ik op de volgende manier gemaakt .
Als eerst heb ik een stuk wit dcp (stempel) papier gesneden .

Daarna heb ik eerst de ondergrond heel licht kleur gegeven met : 740.8 Burnt Sienna Tint

Daarop een stempelafdruk gezet met versamark  van deze prachtige time stempel , wat vind ik m mooi ;-)

En toen begon de pret van t inkleuren ;-) Met een soft tooltje ben ik met de volgende  kleuren aan de gang gegaan :
380.1 Red Iron Oxide Ex dark voor de buitenrand van de klokken  en een stukje tekst.
280.3 Orange Shade voor de tekst links bovenin en weer een stukje van de klokken .




380.5 Red Iron Oxide voor de cijfers en wijzers in de klok en ook weer een beetje over de tekst.
740.3 Burnt Sienna Shade voor de overige tekststukjes.

Daarna nog even wat fixatief sprayen en even laten drogen.

De kaart even bewerkt met een disstresser om de kantjes ruw te maken  ,eerst even de mooie brad FRIENDS erdoorheen gezet . Een donkerrode cardstock gesneden en daar ook de randen van gedistressed.




Een mooie donkerbruine cardstock eronder gezet en toen was ik weer helemaal  wijs met mijn kaartje ;-)

Dankjewel voor t kijken , lieve groetjes Rosita


5 opmerkingen:

Anneke zei

Rosita, prachtige mannen kaart heb jij gemaakt. Ja het is toch zulk mooi spul, en ook zo leuk om mee te werken. Groetjes, Anneke.
www.annekescardart.blogspot.com

Karin Heiloo zei

Mooi!!!!

Gerrina zei

De stempel is zeker prachtig! Maar de kaart in deze kleuren ook! Groetjes, Gerrina

Riannerizanti.blogspot.nl zei

wat een leuk herenkaartje prachtig bewerkt.
liefs Rianne

Riannerizanti.blogspot.nl zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.