Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

zaterdag 24 augustus 2013

Sweet dreams tag

Hoi hoi!

Ik dacht dat het eens leuk zou zijn PanPastel te combineren met Picket Fence Distress Stain. En ja hoor, nogmaals een gelukkig huwelijk! Kijk maar:






Eerst heb ik mijn tag ingekleurd met 3 gradaties paars: Violet tint 470.8, Violet 470.5 en Violet Extra Dark 470.1. Dit heb ik gefixeerd, om zeker te zijn dat mijn Distress Stain wit zou blijven!



De Picket Fence Distress Stain heb ik rechtstreeks op mijn craftsheet aangebracht, dan heb ik er een klein beetje water bij gedaan. Vervolgens heb ik de tag erdoor gehaald tot er overal wat Stain zat. Dat heb ik gedroogd met de heat gun.



De modeling paste heb ik over de 6x6 Crafter's Workshop Blazonry aangebracht. Met behulp van een mini Sofft tool aplicator heb ik het terug dezelfde 3 kleuren paars ingekleurd. De randen heb ik met de Extra Dark benadrukt.



Om een lint te hebben die bij de rest zou passen, heb ik een stukje Crinkle Ribbon van Tim Holtz met water bespoten, in een bolletje gedroogd met de heat gun om de kreuken te benadrukken en vervolgens ingekleurd met dezelfde tinten paars.




Et voilà, nog even afwerken met een Stampotique stempel (Underwhere #6155) ingekleurd met Copics en twee Tim Holtz Chit Chat stikkers als tekst.


Lieve groetjes,

France

13 opmerkingen:

Anneke zei

Wat leuk zeg. Dit ziet er goed uit. Ga het ook eens proberen. Echt een mooi geheel. Groetjes, Anneke.

Hella zei

Prachtige tag, France. Mooi effect geeft de picket fence.

Unknown zei

Prachtig!

roelie zei

mooi zo en prachtig kleur paars

gr roelie

Gerrina zei

Leuke tag! Die achtergrond is gaafmet de verhoogde blaadjes! Groetjes, Gerrina

Corrie Herriman zei

Erg mooi,France, zat erover te denken PanPastels aan te schaffen, nu ik deze prachtige tag zie denk ik dat het er echt van gaat komen !!

lafée zei

un tres bel ensemble ... bravo...

Unknown zei

Mooi, wat een goed idee!

Groetjes,
Daniëlle

Unknown zei

Super zeg!! Echt heel mooi France! Groetjes Frea

Kay Wallace zei

What a fun tag, France! Thanks for the step-by-step directions for creating your beautiful background. I must get that "underwear" kid! lol

Reflective Art Studio zei

France thank you for sharing your talents with us. Much Love.
Sarinda

Sandy zei

So love the purple. Thanks for sharing all the details..

maria's knutselplezier zei

Wat een prachtig effect zeg!! Dit wil ik ook wel eens proberen, ga zaterdag een cursus volgen bij doeading en hoop vlug bij te leren want het ziet er super uit!!

Groetjes
Maria