Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

zondag 5 oktober 2014

Flowers and Butterfly


Ik wilde de twee soorten Pan Pastel samen gebruiken.
De Pearlescent  met de gewone Pan Pastel.


Ik heb eerst de ondergrond met de twee kleuren 
470.8 Violet tint en 560.8 Phthalo Blue tint bewerkt.
Gefixeerd.
Toen ben ik gaan stempelen met stempels van Art Journey en Versamark .
Daar bij heb ik de Pearlescent 
954.5 Violet en 955.5 Blue gebruikt.


Deze passen zo mooi bij elkaar.
Maar het resultaat was niet naar mijn zin.
Mijn hele kaart glom en dat was niet wat ik wilde bereiken.
Dan maar met een stuk keukenrol poetsen.
Toen zag het er uit zoals ik had gehoopt en was ik tevreden.


Foto's nemen hebben net zoveel tijd gekost als de kaart maken.
Dit waren de beste foto's, beter is mij niet gelukt.
Ik hoop dat ik jullie heb geïnspireerd om
het ook te gaan proberen.
Ik ga kleurtjes zoeken bij mijn andere kleuren Pearlescent.
Groetjes, Anneke


5 opmerkingen:

Boukje zei

Wat een mooi effect geeft dat!
Groetjes Boukje.

Thea zei

Ik vindt hem erg mooi.

Groetjes Thea

Hella zei

Mooi Anneke.

Unknown zei

Gaaf Anneke!

Gerrittina zei

Mooie kaart!!

Gr. Gz