Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

vrijdag 3 oktober 2014

Verjaardagskaart

Hallo allemaal,

Hier weer een verjaardagskaartje van mij voor het PanPastel blog.

Dit keer heb ik weer een leuk plaatje van Ppinkydolls ingekleurd.
Deze designer heeft zulke lieve plaatjes en heel goed om met de Panpastellen in te kleuren, vanwege de schaduwen.
En...... ik heb heel subtiel de nieuwe Pearlescent Blue gebruikt, je ziet het niet op de foto, maar ik heb de blauwe stippen op haar jurk er iets mee aangezet.




Ik heb als basis cremekleurige cardstock gebruikt en het digi-papier van MicheleRDesigns, deze serie heet Shabby Flowers. 
Het leuke plaatje is van Ppinkydolls en zij heet Miracle. Deze kan je HIER kopen.


Uiteraard ingekleurd met panpastel. En ik heb gebruikt:
Huid: Burn Sienna Tint 740.8, Orange Extra Dark 280.1
Wangen: Red Iron Oxide Shade 380.3
Haar: Diarylide Yellow Tint 250.8, Yellow Ochre 270.5, Orange Extra Dark 280.1
Het jurkje: Turqoise tint 580.8, Turqoise shade 580.3, Pearlescent Blue 955.5
De lollie: Violet tint 470.8, Pearlescent Violet 954.5
En om te fixeren gebruik ik: Fix Basic van Ghiant


Ik heb verder gebruikt / gedaan:
- alle randen gedistressed en aangezet met antique linen
- stans small easel van Tim Holtz
stans border 6002/0357 van Noor!Design
- strik, tags en envelopje zijn ook van MicheleRDesigns, zitten ook in de set van Shabby Flowers
- diverse soorten kant
- houten border en tekst zijn van Rive-creatief
- de houten vlindertjes zijn van Xenos
- plakparels
- parelketting
- bloementoef

Ik hoop dat jullie het mooi vinden en dat ik jullie geïnspireerd heb om lekker met de panpastelletjes te gaan kleuren.

Zo ja, laat je kunstwerk dan zien op onze facebookgroep PanPastel BNL.


Lieve freubelgroetjes,

Hilde

3 opmerkingen:

ursula Uphof zei

Prachtig kaart en zo mooi ingekleurd. Groetjes, Ursula

Hella zei

Super!

Unknown zei

Mooi kaartje hoor!