Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

zondag 19 oktober 2014

One layer card

Toen ik de stempel van Daisy aan het inkleuren was met PanPastel, bedacht ik dat ik er een one-layer-card van wilde maken.


 In de achtergrond bracht ik kleur aan met Turquoise 580.8 en Turquoise Shade 580.3 en mengde dit met de Colorless Blender 010. Met Versamark ging ik langs de randen en onder het sneeuwgedeelte en dit bewerkte ik met de Pearl Medium White Coarse 012. Ook de sterretjes en sneeuwvlokjes bewerkte ik op dezelfde wijze. Zie je hoe mooi het glimt op de foto hieronder?


De bontkraag en mutsrand bewerkte ik met de Pearl Medium White Fine 011, dit heeft nog een fijner glimmertje! (als je op de foto klikt, kun je het misschien beter zien) Met een Molotow Marker Signal White en Metallic Silver bracht ik nog wat accentjes aan. Tot slot nog een tekst gestempeld en een lijntje met de fineliner eromheen.


Gebruikte kleuren PanPastel:
-Red Iron Oxide Tint 380.8
-Permanent Red 340.5
-Permanent Red Shade 340.3
-Permanent Red Ex. Dark 340.1
-Permanent Green Ex. Dark 640.1
-Orange Ex.Dark 280.1
-Raw Umber Shade 780.3
-Turquoise 580.8
-Turquoise 580.3
-Colorless Blender 010,
-Pearl Medium White Fine 011,
-Pearl Medium White Coarse 012.

en verder:
-DDS3346 Daisy Shopping,
-EC0098 Eline's 3D stamps,
-COL1370 Eline's IJsbeer (tekst)
-Molotow Marker Signal White,
-Molotow Marker Metallic Silver,
-Gelly Roll pen.

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

5 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

dez eis leuk ! mooi kaartje is het zo geworden
fijne zondag,
grtjs,martina
x

Els zei

Erg leuk dat inkleuren met panpastel. En leuk zo'n one-layer-card.
Groetjes, Els

Hella zei

wat een leuk en lief kaartje is het geworden, Boukje.

sillyspaperdesign zei

:)) total süß :))

glg
Silke

Anneke zei

Wat een schatje. Groetjes Anneke.