Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

woensdag 1 oktober 2014

Welkom en Afscheid

Goedemorgen lieve bloggers,

We nemen afscheid van 2 van onze designers, Nellie en Gerinna.
We willen de dames bedanken voor hun inzet voor het blog. 

Bij afscheid hoort ook een welkom.
Wij als team zijn erg blij dat wij ons team kunnen versterken
met Talitha Spaink, 
Talitha zal ons met haar prachtige schilderijen
verrassen.
Wenda Overweg,
Wenda is een ster als het op inkleuren aankomt, we mogen dan ook hier
van haar prachtige kleurwerk genieten.
En als laaste maar zeker niet de minste
Bea Wagenvoort,
Bea is een kanjer in het maken van landschapjes. 
Hiermee zal zij ons heel veel inspiratie gaan geven. 

Dames welkom in ons team, wij als team verheugen ons nu al op het werk.

Natuurlijk heb ik ook nog een kaart voor jullie.


Het is al een wat oudere kaart waarop ik verschillende merken stempels heb gebruikt. 
Als eerste heb ik gestempeld met Versamark en hier een lichte kleur PanPastel op aangebracht
Diarylide Yellow 250.5
Vervolgens met ik met een donkere kleur
Diarylide Yellow Shade 250.3 er over gegaan.
Dit geheel gefixeerd en opnieuw gestempeld met Versamark in de hoeken
de blokjes en honingraad en hier over heen gegaan met 
Burnt Sienna Extra Dark 740.1
OP een ATC kaartje heb ik min of meer hetzelfde gedaan in dezelfde keuren
In het midden gestempeld met zwarte Archival inkt
de sterren zijn op de kaart ook gestempeld met Archival inkt
Het ATC kaartje is mrt 3d foam opgeplakt op de kaart.

Ben weer erg benieuwd wat jullie de kaart en onze nieuwe designers vinden. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 




4 opmerkingen:

Gerrina zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Els zei

Een pracht kaart vind ik dit.
Jammer dat de Nellie en Gerrina weggaan en hartelijk dankt voor jullie leerzame inspiratie.

Groetjes, Els

Hella zei

Wauw...gave kaart!

Bea zei

Prachtige kaart Lydia!!