Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

donderdag 23 oktober 2014

Kerstkaart in het zacht blauw

Hallo allemaal,

Ik ben weer aan de beurt voor het PanPastel blog.

Dit keer heb ik een plaatje van Saturated Canary ingekleurd. 
En heb er een kerstkaart van gemaakt.




Ik heb als basis cremekleurige cardstock gebruikt en het digi-papier van MicheleRDesigns, deze serie heet Winter Frost. 
Het leuke plaatje is van Saturated Canary en zij heet Kit. 



Uiteraard ingekleurd met panpastel. En ik heb gebruikt:
Huid: Burn Sienna Tint 740.8, Orange Extra Dark 280.1
Wangen: Red Iron Oxide Shade 380.3
Haar: Diarylide Yellow Tint 250.8, Yellow Ochre 270.5, Orange Extra Dark 280.1
Het jurkje: Turqoise tint 580.8, Turqoise shade 580.3
En om te fixeren gebruik ik: Fix Basic van Ghiant


Ik heb verder gebruikt / gedaan:
- alle randen gedistressed en aangezet met antique linen
- 2 shapes gebruikt van Dutch Doobadoo
- stans small easel van Tim Holtz
- tags en tekstrondjes zijn ook van MicheleRDesigns, zitten ook in de set van Winter Frost
- diverse soorten kant en organzalint
- houten frame is van Rive-creatief
- de houten engeltjes, kerstballen, takjes zijn van Craft Emotions
- bloementoefjes

Nog een tipje van mij:
mocht je problemen hebben met de schaduwen / plooien etc, zoek op google naar het plaatje dat al is ingekleurd en print deze uit, zodat je deze ernaast kan leggen. 

Vergeet niet je kunstwerk te laten zien op onze facebookgroep PanPastel BNL.


Lieve freubelgroetjes,

Hilde

4 opmerkingen:

Joke sk zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Joke sk zei

Wat een mooi lief kaartje
Het valt niet meteen op dat het een kerstkaartje is.
Of dat erg is?
Ik vind van niet.

Anneke zei

Het is weer een beauty. Heel mooi ingekleurd. Groetjes Anneke.

Unknown zei

Wat een schatje...