Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

woensdag 15 oktober 2014

Let's Party


Hallo creatieve mensen,

Het is vandaag voor het eerst dat ik hier op het blog mag posten want ik "Wenda" ben nieuw in het team. Zal eerst even wat over mij zelf vertellen, ben 41 jaar, woon samen met mijn vriend en twee hondjes in het westen van het land. Ben altijd al met tekenen en kleuren bezig geweest, zo doende dat ik ook kleur met potloden, distress inkt, H2O, copic's en ook met pan pastels.

Het is een mannen kaart geworden voor de eerste post want daar was ik aardig door heen.


Het design papier is uit een blokje van "Authentique" van "Abroad", het afdrukje is van kenny K. uit een al wat oudere serie maar deze blijven in mijn ogen super voor een mannen kaart.
Het afdrukje is gekleurd op copic papier.
De kaart is verder afgemaakt met sterren en border stans van MFT, van welk merk de tekst is weet ik niet meer.

De kleuren die ik gebruikt heb voor het kleuren zijn :

Huid - 380.8 Red Iron Oxide Tint
380.5 Red Iron Oxide
380.3 Red Iron Oxide Shade
Zwart - 800.5 Black
Rood - 340.3 Permanent Red Shade
740.3 Burnt Sienna Shade
Haar - 680.8 Bright Yellow Green Tint
250.3 Diarylide Yellow Shade
270.1 Yellow Ochre Extra Dark
740.3 Burnt Sienna Shade

Hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met dit kaartje en ben benieuwd wat jullie er van vinden.

1 opmerking:

Lydia Boode zei

Wenda fijn dat we je in ons team kunnen verwelkomen. Je creatie is weer prachtig gekleurd.
Hugs
Lydia