Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

zaterdag 11 oktober 2014

Just Because..............

Goedemorgen lieve bloggers,

Vandaag mijn eerste blogpost voor dit blog. 
Vind het super dat ik in dit team mag meedoen
Zal me zelf eerst even voorstellen.
Ik ben Bea Wagenvoort, woon in Vaassen met mijn lieve man en 
hond. 
Al een aantal jaren ben ik designer voor de Stempelwinkel waar ik mezelf
het maken van landschapjes eigen heb gemaakt. 
Wat ik erg leuk vind om te doen. Landschapjes is niet het enige
dat ik maak, wil jullie met diverse technieken gaan inspireren. 

Vandaag heb ik deze kaart voor jullie gemaakt.


Als eerste heb ik met Glittersnow de sneeuw aangebracht en dit goed laten
drogen, toen het nog nat was heb ik hier wat Viva IJskristallen in gestrooid. 
Daarna even gedroogd met de heatgun. 

Met de kleur 520.8 Ultramarine Blue Tint en
 520.3 Ultramarine Blue shade heb ik de lucht gemaakt.
met 250.5 Diarylide Yellow is het licht in de lamp gemaakt. 
Met de colorless blender heb ik de kleuren van de lucht en het gele licht van de lamp
mooi in elkaar laten overvloeien. 
Nu heb ik de takjes en de lamp gestempeld, met Achival black.
Met de kleur 840.7 Paynes Grey tint heb ik de schaduw en wazige rand gemaakt. 
Op een stukje rest karton heb ik de meisjes van de stempellap van Lydia gestempeld met versamark
en met zwarte embossing poeder zwart gemaakt. 
Deze met 3d foam tape opgeplakt en als laatste bewerkt met Frantage wit. 
De stempels van Lydia zijn verkrijgbaar bij Bianca's Toko.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze kaart.
Het is altijd leuk te lezen wat je van de kaart vind. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie.  

Lieve groetjes
Bea

6 opmerkingen:

Angela zei

Schitterende kaart Bea.... en proficiat met je DT plekje. Een verrijking voor het team :)
xxAngela

Ellie Knol zei

Mooi Bea, en leuk dat je ons team komt versterken!

Anneke zei

Leuk Bea. Welkom in het team. Veel plezier. Groetjes Anneke.

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Gefeliciteerd Bea...leuk dat je bij het PP BNL team bent gekomen!Je kaart is alvast erg leuk!

Fijne zondag, Alie

Hella zei

Gezellig dat je ons team komt versterken Bea. En direct al zo'n leuke binnenkomer!

Lydia Boode zei

Welkom in ons team, ben erg blij dat we je erbij hebben.

Hugs
Lydia