Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

donderdag 7 maart 2013

Het is LENTE ;-)


OOOOO het is LENTE  joepie dus ook  meteen een lente kaartje gemaakt met de Pan Pastels ;-).
Dit kaartje heb ik als volgt gemaakt:

Als eerste heb ik een wit vel dcp stempelpapier kleur gegeven met:
250.5 Diarylide Yellow
250.8 Diarylide Yellow Tint


Daarna  heb ik de tulp stempel gezet met versamark inkt .
Toen aan de slag  met een heel fijn tooltje en daarmee  heel zachtjes  de stengel en de bladeren ingekleurd met de kleuren:
270.3 Yellow Ochre Shade
280.3 Orange Shade
740.5 Burnt Sienna

Toen de tulp ingekleurd met de kleuren:
380.5 Red Iron Oxide
430.3 Magenta Shade

Het geheel even gefixeerd en laten drogen.

Daarna de tekst stempel gezet met versamark inkt en deze bewerkt met de kleuren:
250.1 Diaryl Yellow Extra Dark
680.3 Bright Yellow Green Shade

Ook nu weer even de kaart gefixeerd.

Daarna de kaart op een strook donkerrood cardstock gezet en deze weer op een strook licht bruin cardstock.

Dit was mijn kaartje voor deze keer ,ik hoop dat ik jullie er weer een beetje inspiratie mee gegeven heb ,
Bedankt voor t kijken , groetjes Rosita

2 opmerkingen:

Gerrina zei

Mooi zo´n lentegroet! Groetjes, Gerrina

Words and Pictures zei

So lovely!
Alison x