Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

dinsdag 12 maart 2013

Life is sweeter..


Dit is mijn eerste bijdrage voor het PanPastelblog.
 En ik vind het spannend en tegelijkertijd ook heel erg leuk! 

Eerst zal ik me even snel voorstellen: Mijn naam is Hella, 46 jaar jong en ik woon en werk samen met mijn man in Nijverdal. Ik ben sinds 2006 helemaal verslingerd aan alles wat met stempelen en inkt te maken heeft en sinds eind vorig jaar ook aan panpastels.(wat ik eerst nog ruim een jaar tegen gehouden had, omdat ik al zoveel inkten heb...wie kent het niet) Uiteindelijk waren de panpastels niet tegen te houden en nu zou ik toch niet meer zonder kunnen en willen. Dus mijn collectie groeit gestaag;-)

Voor mijn eerste blogpost heb ik deze connected atc's gemaakt.

De achtergrond opzetten door de Hero Arts stempel True Friends met Versamark te stempelen.
En dan Hansa Yellow Tint 220.8 licht sponzen van buiten naar binnen, daarna met Yellow Ochre 270.5 van buiten naar iets minder binnen en dan nog met Orange 280.5 langs de rand.

even in close-up:

daarna alles gefixeert met Artists' Soft Fixative.
Een swirlstempel met versamark aanbrengen en met lichtroze embossingpoeder bestrooien en verhitten. Een tapestrook aanbrengen, de meisjes van Lisa's Altered Art uitknippen, positioneren op de atc's en nu de atc's los snijden. Met adirondack Watermelon nog een swirl aangebracht en wat stipjes. De tekst gestempeld met Watermelon, gesneden en randen gesponst met Watermelon.
Nog een paar bloemetjes aangebracht om het geheel iets op te fleuren.
Alles matten op watermelonroze- en oranje cardstock.

13 opmerkingen:

Yvonne zei

Wauw, wat mooi!!
liefs Yvonne

Gerrina zei

Hij is mooi, Hella! En fijn die uitleg erbij...kun je gelijk zelf aan de gang! Groetjes, Gerrina

Melanie zei

Je hebt er wel iets moois van gemaakt.
Liefs, Melanie

jacqueline zei

wat mooi gemaakt prachtige
liefs jacqueline
http://blog.seniorennet.nl/jacqueline/

Boukje zei

Mooi gemaakt Hella, mooie kleurtjes! En natuurlijk van harte welkom in het Designteam!
Groetjes Boukje.

Janny Jager zei

Heel heel mooi Hella.

Groetjes Janny

janieworkum zei

Dat heb je wel heel mooi gemaakt. groetjes Janie

Unknown zei

Echt heel mooi! Groetjes Frea

Willy de Bruijne zei

het zijn schatjes Hella! Wat een leuke bijdrage.

Jenny zei

Leuk gemaakt,Hella en een duidelijke uitleg erbij.

Anita zei

Heel mooi Hella!!!

Marijke zei

het zijn beauty's Hella, super

HermaF zei

Heel mooi Hella, bedankt voor de uitleg!
Groetjes, Herma