Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

zaterdag 23 maart 2013

My Thoughts.....


Nog een kleine 2 weken dan start het Art Specially Event weer.
Dit is vind ik persoonlijk een van de leukste beurzen, zeker
als je van stempelen houd. 

Op deze beurs hou ik altijd 1 dag vrij zodat ik zelf op de beurs kan shoppen.
Dit jaar (en dat is echt voor het eerst) geef ik beide dagen een workshop.
Het worden 2 verschillende workshops om en om.

Om je alvast een idee te geven......


Verder verklap ik nog niets, zie ik je 6 of 7 april....??
Heb nog een leuke verrassing de workshops worden gesponsord door
Colourstock BV.



Laatst heb ik een kaart gemaakt met inkt, vele dachten dat deze gemaakt
was met PanPastel.
Door deze opmerkingen is het idee gekomen om de kaart ook te maken met
PanPastel. 
Heb een sjabloon gemaakt en ben gestart met een lichte tint kleur
in dit geval Red Iron Oxide Tint 380.8
In de hoeken en aan de zijrand ben ik eroverheen gegaan met 
Red Iron Oxide 380.5
en om de schaduw aan te zetten heb ik 
Red Iron Oxide Shade 380.3 gebruikt

Nu gefixeerd met een fixeer.
De bloemen stempel gestempeld met versamark en hier overheen gegaan met
Red Iron Oxide shade 380.3
De schaduw van de bloem is gestempeld met zwart Achival ink
De bloemblaadjes zijn gestempeld met Archival  coffee en zwart.

De grote swirl stempel is van Penny Black en is gestempeld met
Versamark en hierover heen ben ik heel licht gegaan met Red Iron Oxide Tint 380.8
De tekst stempel is ook weer gestempeld met Achival zwart.

Dit geheel is op donkerbruin cardstock geplakt.

Ik hoop jullie te zien in Zeist en vind het altijd geweldig te lezen
wat je van de creaties vind'.
Dank je voor het achterlaten van je leuke en lieve reacties


3 opmerkingen:

Judith Liefting zei

Prachtig! Erg mooie pb swirl ook!

Gerrina zei

En zo is deze inderdaad ook mooi! Groetjes, Gerrina

jacqueline zei

heel mooi prachtige kaartje
liefs jacqueline
http://blog.seniorennet.nl/jacqueline/