Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

maandag 25 maart 2013

Mijn hart slaat voor jou ...


Tja als het dan buiten geen lente wil worden dan maar kaartjes maken in lente kleuren ;-).
Toen ik in mijn stempellades aan het neuzen was kwam ik een paar mooie harten stempels met bloemen  in 3 verschillende maten tegen  en daar ben ik dus lekker mee  aan de slag gegaan.
Ik heb een  kaart gesneden van wit dcp papier en ben daarop een achtergrond gaan sponsen met de kleuren:
250.8 Diarylide Yellow Tint
250.5 Diarylide Yellow

Daarna heb ik met versamark inkt de kleine harten op de kaart gestempeld en deze ingekleurd met :

250.8 Diarylide Yellow Tint
680.3 Bright Yell Green Shade
280.5 Orange
250.5 Diarylide Yellow

Daarna het middel grote hart gestempeld en deze ook weer ingekleurd met:
280.5 Orange
250.5 Diarylide Yellow

Het hele grote hart in het midden gestempeld en ook dit weer ingekleurd met 280.5 Orange.

Het grootste hart nog eens gestempeld met Archival zwart , goed laten drogen en dit ook weer ingekleurd met :

680.3 Bright Yell Green Shade
280.5 Orange
250.5 Diarylide Yellow

De hartjes kaart gemat op een mooi stuk groen cardstock en dit weer op een oranje ondergrond gezet . Het losse hart over de randen heen geplakt voor een wat speels effect en toen was ik eigenlijk best wel tevreden met het resultaat ;-).

Bedankt voor het kijken , groetjes Rosita 


4 opmerkingen:

Gerrina zei

Mooie combinatie is dat! En de kleuren...werd het buiten ook maar zo mooi van kleur... Groetjes, Gerrina

HermaF zei

Prachtig Rosita!
Liefs, Herma

Boukje zei

Wat leuk dat je alles met dezelfde bloemen hebt gedaan, mooi die kleurverschillen!
Groetjes Boukje.

Hella zei

Wat een bloemenpracht. MOOI!