Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

maandag 18 maart 2013

Speciaal voor jou



Mijn eerste creatie voor het PanPastel blog. Ik heb er heel erg zin in dus zal me meteen even voorstellen.
Ik ben Joyce Martens 34 jaar en ik maak sinds een jaar 4 scrapkaarten.
Een paar maanden geleden volgde ik een workshop PanPastel bij Diny en Annie 
en ja hoor daar had ik weer een nieuwe hobby er bij.

Ik wil jullie vandaag laten zien wat je wat je met de Poly-Besa stencils van Joy! kan doen.
Het geeft een heel mooi effect.
Ik heb een wit cardstock papier van 13 x 13 cm.


Deze heb ik gekleurd met PanPastel.
Ik heb de volgende kleuren gebruikt
Magenta shade
Magenta
Violet 
Phthalo blue tint


Ik heb toen het stencil er op gelegd en ben er met kleur 
Magenta extra dark over heen gegaan


En dan krijg je dit prachtige resultaat.
De bloemen en swirls zijn prachtig zichtbaar.


De bloemen op de kaart zijn van JoyCrafts Noor! design.
Deze heb ik uit wit cardstock gestanst.
Gestempeld met een muziek stempel van Hero Arts.


En ook gekleurd met de verschillende paars / lila tinten die ik eerder
op de kaart gebruikt heb.


De Tag op de kaart heb ik ook weer bewerkt met dezelfde kleuren PanPastel.
De cirkels op de zijkant zijn van Kaisercraft "Charlotte's Dream" 
De tekst en takjes zijn van Noor! Design.


De Basis roze kaart is 14 x 14 cm en de witte basis tussen in is 13,5 x 13,5 cm.
En het geheel kan op elkaar.


Ik hoop dat jullie de post leuk vinden en tot de volgende ....





7 opmerkingen:

Kimbo zei

This is beautiful x

ellyscard creatief zei

Deze erg mooi geworden Jolara.
Ben nu al benieuwt naar de volgende.
Gr Elly

Anoniem zei

Wow wat een geweldige nieuwe verslaving heb je erbij. Dit is de eerste panpastel waarvan ik hebberig wordt.
Ook duidelijk uitgelegd. Dank je wel.
Ben benieuwd naar je volgende.

Gr. Mia

Hella zei

Prachtige kaart, Joyce. Ik heb je eerste blogpost met veel plezier gelezen.

Gerrina zei

Mooie kaart en heb met plezier je uitleg gelezen. Ik werk zoo graag met deze stencils! Groetjes, Gerrina

Boukje zei

Mooie kaart heb je gemaakt! Leuk je ook hier in het Designteam te zien!
Groetjes Boukje.

Anne zei

Heel mooi!