Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

maandag 11 maart 2013

Liefde kun je......


Hallo bloglezers,

ik heb me dit keer eens gewaagd aan een tutorial. Elk stapje dat ik heb gedaan, is op de foto gezet, zodat je  precies kunt volgen hoe ik de achtergrond voor deze kaart heb gemaakt.


Ik gebruik een simpel stukje papier waaruit ik een rondje heb geponst, dit kan ook een andere vorm zijn. Verder heb je een schuimsponsje en de stempelinkt Versamark nodig en natuurlijk je PanPastels en de Softtools. 
Bright Yellow Green Shade 680.3
Turqouise Shade 580.3


Leg je cirkelsjabloontje ongeveer in het midden van je cardstock, ik nam hier fluweelkarton, een kartonsoort met enig reliëf, maar je kan ook glad karton gebruiken.
Dep met het sponsje wat inkt aan de rand van de cirkel op de kaart, laat het binnenste van de cirkelvrij.


Neem de eerste kleur op je Softtool en breng de pastel van de rand naar het midden toe aan op je kaart. Begin met weinig kleur, je kunt het altijd nog donkerder maken.


Neem de tweede kleur en breng die op enkele plaatsen aan.


Zo ziet je cirkel er dan uit.


leg je sjabloon een stukje verder, overlap wel een klein stukje van de eerste cirkel, breng weer Versamark aan in de opening.


Breng ook hier weer de twee kleuren Panpastel aan.


Doe dit nog een aantal keren totdat je een achtergrond hebt.


Fixeer de pastels met een fixatief.
Stempel met blauwe Archival een tak, vlinders en met zwart een tekst op de achtergrond.


Breng wat Shabby embossingpoeder van Stampendous aan en verhit dit aan de onderkant, dit geeft verhoogde witte en goudeffecten op de ondergrond.

Snijd het tot een vierkant van 12 bij 12 cm en maak hiervan een kaart.


Ik hoop dat jullie hiermee ook aan de slag gaan, het is een leuke manier van werken met de Panpastels.
Groet Diny

23 opmerkingen:

jacqueline zei

wat een leuk kaartje
prachtige
liefs jacqueline
http://blog.seniorennet.nl/jacqueline/

Ditta zei

Heel stijlvol!!
Liefs Ditta

Unknown zei

Wauw, wat mooi. En dank je wel voor de uitleg.

Groetjes Marlies

janieworkum zei

Prachtige kaart diny en leuk dat je laat zien hoe je dit hebt gemaakt
groetjes Janie

ellyscard creatief zei

Mooi kaartje Diny.
Gr Elly

Crea Astrid zei

Wat een beauty. Bedankt voor de goede uitleg.

Groetjes, Astrid.

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

WOW WOW WOW Wat is dit mooi en heel stijlvol. Leuk zo stap voor stap.
groetjes Marja

Miranda zei

Hoi Diny, was leuk je weer even te zien en wat waren de dagen gezellig he? Leuke tutorial en ik hou je voorstel zeker in gedachten! creatieve groet, Miranda

Marianne zei

Heel mooi. Bedankt voor de tip!
xxx Marianne

Hella zei

Wow, wat een mooie kaart is dit geworden!
Fijne duidelijke stap voor stap beschrijving ook, dank je wel.

Marian zei

Deze kaart is ook heel mooi bedankt voor de uitleg
Groetjes

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings zei

Hello Diny, I wanted to thank you so much for your encouraging words and compliments you left me on my blog. It was so nice to read and made me feel so much better. Thank you again from the bottom of my heart.
Your new card is absolutely beautiful! I love how you did the circles. Thank you for taking time to show how its done!

hugs and hope you have a great week.
Claudia

Folkje zei

Leuke kaart en mooie duidelijke uitleg

groetjes
Folkje

Riannerizanti.blogspot.nl zei

bedankt voor de duidelijke uitleg ben er heel blij mee.
liefs Rianne

Boukje zei

Mooie kaart en leuk om stap voor stap te zien hoe je het hebt gemaakt!
Groetjes Boukje.

Claudia zei

Wat een prachtige kaartje en bedankt voor de duidelijke uitleg. Ik wist eigenlijk niet hoe te werken met panpastels, maar het wordt me langzaam duidelijk.

Groetjes, Claudia

Yvonne zei

Prachtig en met de tutorial ben ik erg blij!
liefs Yvonne

Janny Jager zei

Super super mooi .

Groetjes Janny

Thea zei

Wat een mooi kaartje is het geworden
en wat fijn dat je er een tutorial van heb gemaakt.

gr thea

HermaF zei

Prachtig Diny!

Groetjes, Herma

Eileen zei

Hello .. I loved this tutorial and used it as a project at my PanPastels workshop yesterday ... I have posted the card I made on my blog and on Pinterest with a link and credit to you here of course ... I hope that is okay? Seventeen ladies had great fun making it ... Thank you for the inspiration and tutorial.
Eileen xxx

Gerrittina zei

Wauw, dit idee ga ik zeker een keer van je lenen. Superleuke kaart.

Gr. gZ

Yvonne zei

Ik ben altijd weer heel blij met dit soort duidelijk tutorials! Je kaart is weer een beauty!
liefs Yvonne