Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

donderdag 28 maart 2013

Bedankt voor...

Hallo,

vandaag laat ik weer een CAS kaart zien, dat wil zeggen een kaart met veel witruimte, die heel eenvoudig en snel te maken is. 


Als basis heb ik dit keer linnenkarton gebruikt, omdat ik de linnenstructuur hier wel mooi vond.
Als eerste heb ik drie grote en 2 kleine lelies gestempeld met zwarte Archival inkt. De stempel is van StudioLight.
Voor elk kleurtje Panpastel heb ik een aparte softtool genomen, om de kleuren zuiver te houden. 
Ik gebruikte Magenta 430.5 en Ultramarine Blue Tint 520.8.


Hiermee heb ik de bloemen ingekleurd, daarna heb ik ze uitgeknipt en opgebold. In het midden van de bloemen heb ik daarna stippen gezet met een witte parelpen. Deze moeten enkele uren drogen, voor je ze op de kaart kan plakken.
de achtergrond is gemaakt met dezelfde kleuren Panpastel, alleen heb ik nog een oranjekleur, Yellow Ochre 270.5,  in de hoek van de bloemen toegevoegd.
Het frame en de onderliggende lagen bestaan uit vierkantjes, gestanst met Spellbinders stansen en een ervan is geembost. 

Ik hoop je weer een idee te hebben gegeven voor het werken met de Panpastels in combinatie met bloemenstempels.




13 opmerkingen:

Lia zei

Ik vind hem prachtig en zeker mooi idee,
groetjes Lia

Antoinette Voorn zei

Wauww praachtige kaart en super bloemen! Ik zie dat we 551 volgers hebben yessss... wanneer gaat de Candy eruit?

Gr antoinette

HermaF zei

Prachtig gedaan Diny!
Groetjes, Herma

Marianne zei

Prachtige kaart. Leuk dat de bloemen uit het frame komen. Geeft een extra diepte!
xxx Marianne

Felicie zei

This card is so beautiful.I love it a lot.
Greetings
Felicie

janieworkum zei

Wat een prachtige kaart en wat heb je de bloemen prachtig gemaakt.
groetjes Janie

Boukje zei

De kleuren komen mooi uit in het geëmboste kader!
Groetjes Boukje.

Yvonne zei

Heel erg mooi! Dat kader om de prachtige bloemen heen, vind ik ook supers!
liefs Yvonne

Hella zei

Wat een mooie fleurige kaart.

Anita's Kaarten en Creaties zei

Erg Mooie kaart geworden, Diny!!

Groetjes Anita

ania zei

Piękna, delikatna, elegancka karteczka:)) Pozdrawiam:)

Silvis Kreativstube zei

Wow, ich bin begeistert von dieser wunderschönen Karte. Liebe Grüße Silvi

Facts and Fairytales zei

Ik geloof dat ik nu toch echt moet gaan sparen voor die panpastels, wat een prachtige kaart!!

Brigitta