Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

zaterdag 25 mei 2013

Butterfly



Deze keer heb ik deze vlinder kaart gemaakt met Panpastel.
En heb de volgende kleuren hier voor gebruikt:
580.3 Tuqouise shade 
580.5 Turqouise
580.8 Turqouise tint
620.8 Phthalo gree n tint
640.8 Permanent green tint


De grote vlinder is een stempel van Studio Light deze heb ik gestempeld 
met een groene inkt, en daarna bewerkt met Panpastel.
Voor de tekst ondergrond onder de vlinder heb ik eerst het witte cardstock bewerkt met Panpastel
en toen de tekst stempel van studio light er op gedaan met Versamark inkt.
Donkere kleur Panpastel er overheen en daar verschijnt de mooie tekst.


Hier het complete resultaat.
Nog wat mallen van Noor! Design gebruikt om het geheel compleet te maken.



12 opmerkingen:

Gerrina zei

Prachtig is de vlinder zo! Groetjes, Gerrina

martina's kaartjes zei

het is een prachtige kaart ! supermooi !
grtjs,martina
x

Unknown zei

Wauw, wat een mooie kaart en prachtige kleuren. Die vlinder ben ik helemaal weg van.

Groetjes Marlies

Anita's blog zei

Wat een prachtige kaart is dit geworden. Super!

Marie-Anne zei

Wat een prachtige kaart! De vlinder vind ik echt geweldig!

Marie-Anne

janieworkum zei

Wat een beeldschone kaart en die vlinders is zo mooi
groetjes Janie

Boukje zei

Mooie kleuren en de vlinder en tekststempel zijn mooi!
Groetjes Boukje.

gré zei

schitterende kaart joyce
en hele mooie vlinders
mooi gedaan met de panpastels

groetjes gré

selena zei

j'adore c'est superbe!

Unknown zei


Gaaf Joyce!

Hella zei

Wat een prachtige kaart en ik vind de vlinder ook super! Zo lekker groot.

Diana zei

Wat prachtig Joyce, en wat een super mooie vlinder!

Groetjes Diana.