Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

zaterdag 11 mei 2013

Art journaling met PanPastel achtergrond

Hoi hoi!

Ik heb deze week met de PanPastels in mijn art journal gespeeld. Daar ik een zachte achtergrond wou voor deze spread, denk ik dat ik mag zeggen dat de opdracht volbracht is!




De achtergrond is gekleurd met PanPastel: Hansa Yellow shade 220.3 en Bright Yellow Green shade 680.3.
Ik heb met embossing inkt het een en ander gestempeld en dan terug met dezelfde PanPastel kleuren erover gegaan. Als je dan de embossing inkt even droogt met een heat gun kan je de oneffenheden terug wegwerken met een spons zonder kleur op.
De vlekjes zijn met Dylusions gedaan.



De 'bloempot' is gemaakt met Tim Holtz vogelkooi stans in grungeboard, gebaseerd op een idee van The Paper Trail, gekleurd met de metaal distress stains. Vervolgens is het opgevuld met Prima bloemetjes bovenaan en echt mos onderaan. 

Tot volgende keer!

France


10 opmerkingen:

Petra L zei

Wat een leuk idee!


Lieve groet, Petra

Melanie zei

Hele leuke journal page.
Liefs, Melanie

janieworkum zei

Wat een geweldig idee , het is zo apart. prachtig
groetjes Janie

Folkje zei

Hij is super , mooi gedaan

groetjes
Folkje

Gerrina zei

Die bloempot is helemaal gaaf hierbij; dat contrast: helemaal mooi! Fijn weekend, Gerrina

Hella zei

Wat een gave AJ, France. SUPER mooi gemaakt.

Anoniem zei

Love it, France!!!!

Unknown zei

wat een leuk idee!

De Creakeet van Peet zei

Schitterend zeg en wat een leuk idee van die vogelkooi

Boukje zei

Wat een leuk idee die bloempot!
Groetjes Boukje.