Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

donderdag 16 mei 2013

Pretty Woman


Als eerste wil ik jullie even bedanken voor de geweldige reacties op mijn fiets kaartje . Wat leuk dat jullie deze kaart zo mooi vonden ..DANKJEWEL voor alle complimentjes ;-)

Deze keer heb ik  iets heeeeeeeeel anders gedaan .Tja verandering van spijs doet eten zeggen we dan maar ;-)
Deze kaart is gemaakt met MAAR 1 stempel!!
Toen ik deze stempel zag was ik op slag verliefd en ik moest er dan ook meteen mee aan de slag , hier zien jullie het resultaat van een middagje spelen ;-).



De kaart is als volgt gemaakt.
Ik heb een kaart gesneden van wit dcp stempelpapier.
Daarna heb ik de stempel beinkt met versamark inkt en deze  afgedrukt.
Daarna ben ik met een heel dun tooltje aan het inkleuren gegaan .

Ik ben  begonnen met de krul aan de rechterkant van de kaart .
Hiervoor ben ik aan de slag gegaan met de volgende kleuren :
Als eerste de ondergrond met :
470.8 Violet Tint

Daarna de volgende kleuren eroverheen gezet:
470.5 Violet
520.3 Ultramarine Blue Shade 
430.1 Magenta Extra Dark


Op deze foto zie je de krul en de pilaar en kun je ook de kleuren wat meer in detail zien .


Daarna heb ik de pilaar in het midden kleur gegeven met : 
520.3 Ultramarine Blue Shade
520.5 Ultramarine Blue 


Toen aan de slag met de dame en daarvoor heb ik de volgende kleuren gebruikt :

Voor de ondergrond: 
470.8 Violet Tint

Voor de krullen en het gezicht 
470.5 Violet
340.8 Permanent Red Tint 

Voor de haren :
340.1 Permanent Red Ex .Dark

En voor de lippen :
340.5 Permanent Red 

Nadat ik alles ingekleurd had heb ik de kaart even gefixeerd en heb ik  een zwart stuk cardstock genomen en hier de randen van gescheurd en er de kaart opgeplakt.
Daarna een donkerroze cardstock gesneden en daar t geheel weer opgeplakt.

Zo dat was mijn kaart voor deze keer  ,

Dankjewel voor t kijken en graag tot de volgende keer , lieve groetjes Rosita 

7 opmerkingen:

janieworkum zei

Wat heb je dit beeldig gemaakt.
groetjes Janie

Gerrina zei

Mooie kleur! En mooie stempel! Wat een precisiewerk met kleuren... Liefs, Gerrina

Melanie zei

Dat is idd een super mooie stempel, je hebt er een mooie kaart mee gemaakt.
Liefs, Melanie

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Prachtige kaart, met prachtige stempel. Gave kleur
groetjes Marja

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Prachtige kaart, met prachtige stempel. Gave kleur
groetjes Marja

Janny Jager zei

Hele mooie kaart met een prachtige stempel en kleur
Groetjes Janny

Unknown zei

Gaaf zeg!