Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

maandag 27 mei 2013

Panpastels en Tombowstiften



Deze keer een paar vrolijke kaartjes met de schattige vogelstempel van Stampotique.
 Dat is een stempel met 4 vogels op een rij die je ook prima los van elkaar kunt gebruiken en dat heb ik hier gedaan. De kaartjes hebben een eindformaat van 9,5 x 9,5 cm.  Ik probeer voor dit blog steeds te laten zien dat je ook met maar een paar kleuren panpastels al leuke dingen kunt maken. Voor elke van deze kaartjes heb ik slechts 3 kleuren panpastels gebruikt. Bovendien vind ik het leuk om soms te kiezen voor kleuren die je wat minder makkelijk gebruikt, zoals bv. de teints. Die heb ik hier in de achtergrond gebruikt. Ze geven een prachtig zacht kleureffect. Voor de krul (ook een Stampotique stempel) heb ik dan de bijpassende basiskleur van een van de teints gebruikt. De vogeltjes heb ik op een los stukje papier gestempeld en ingekleurd met Tombowstiften, waarmee je een mooi aquareleffect krijgt. Daarna heb ik ze met 3d-tape verhoogd op de kaart geplakt. De prachtige teksten zijn van Stampers Anonymous (Tim Holtz).



6 opmerkingen:

janieworkum zei

Wat zijn je kaarten leuk maar ook erg mooi gemaakt.
groetjes Janie

Hella zei

Wat een gezellige vrolijke kaarten, Nellie.

Melanie zei

Dat zijn leuke, vrolijke kaartjes.
Liefs, Melanie

selena zei

elles sont mignnones ces petites cartes

Unknown zei

Mooi zeg!

Gerrina zei

Leuke vrolijke kaarten! De teksten zijn inderdaad mooi en die vogeltjes zijn zo grappig! Groetjes, Gerrina